Pozravljeni,stara sem 13 let in sem zaljubljena v fanta iz moje sole ki je 9 razred.Vedno sem ga videla kod prijatelja vendar ko smose druzili sem ga pred lani decembra videla kod nekaj vec to sem mu tudi povedala rekeu je da bi biu on z mano samo prijatelj,se vednno mije usec za njim jokam skos.Pisema si kod prijatelja in meje vprasau za fotografije v gatah.Zaupam mu in sem mu poslala saj mi je prevec usec in vem da on nebi tega nikomu kazau.Vendar nevem kaj naj storin saj vem da je prelep zame in da me nebi imeu ampak on ne meni tako zelo usec ...
Uredništvo
Zala Tacol

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena.
Čestitam ti za pogum, da si simpatiji pred časom povedala, da ti je všeč in obenem mi je žal, da ti fant ne vrača naklonjenosti v tolikšni meri, kot bi si ti želela. Verjamem, da je to težko sprejeti, a včasih preprosto nimamo izbire. Osebe namreč ne moremo prisiliti v določena čustva ali odnos, kajne? Glede na to, da ti je fant jasno povedal, da si želi zgolj prijateljskega odnosa, menim, da bi bilo najbolje, da se potrudiš to sprejeti. Svojo pozornost poskušaj preusmerjati drugam, omeji dopisovanje z njim in poskušaj se zaposliti z drugimi dejavnostmi. Tako se bodo čez čas tvoja čustva "umirila".
Ko sem v tvojem zapisu prebrala, da si fantu poslala fotografije v spodnjem perilu, je v mojih mislih začelo utripati neštešto rdečih alarmnih lučk. Ne glede na to, kako dobro poznamo osebo ali koliko nekomu zaupamo, pošiljanje fotografij v spodnjem perilu ali golih fotografij nikoli NI DOBRA IDEJA in tovrstno početje ti jasno odsvetujem. Tega dejanja žal ne moreš "izbrisati" za nazaj, upam pa, da ti bo to vodilo v prihodnosti - golih fotografij in fotografij v spodnjem perilu ne pošiljaj nikomur.
Vse dobro ti želim,
Zala Tacol, univ. dipl. socialna pedagoginja
12
123
neee pošiljat skoraj golih slik POD NOBENIM POGOJEM