Pozdravljeni.
Stara sem 10 let in v življenju še nisem imela fanta????
Vedno sem si ga želela a so vsi v eno drugo čeprav ta ni v njih
Naročnik moja sošolka je bila 6 let z našim sošolcem.
Sedaj mi je sicer všeč en fant k mi skoz nagaja a to v bistvu skoraj nič ne pomeni saj "nagaja" bol k ne vsem.
Šele letos sem ugotovila da mi je všeč sicer je v drugo a ta ni! V njega niti malo
Upam da mi boste lahko svetovali.
LP 123!
Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljeno dekle,
najprej hvala, da si se obrnila na svetovalnico.
Pišeš, da ti je všeč sošolec, ki ti ves čas nagaja. Vedenje je zanj zelo značilno, saj se pojavlja tudi v odnosu do drugih. Praviš tudi, da naj bi bil ta fant zaljubljen v drugo punco, ki pa mu teh čustev ne vrača. Verjamem, da se ob vsem tem počutiš zmedeno. Po eni strani si zaljubljena, vesela in ti je prijetno, po drugi strani pa nisi povsem prepričana kakšne so tvoje možnosti pri njem, glede na to, da mu je všeč druga.
Izpostavila si tudi, da še nisi imela fanta. Glede na tvojo starost je to povsem razumljivo in normalno. Razumljivo je tudi, da si se znašla v stiski, saj se pri tebi pojavljajo občutki, ki so ti neznani. Pišeš tudi, da si si fanta vedno želela. Pred tabo je še veliko priložnosti in prepričana sem, da boš ob pravem času spoznala nekoga, ki bo čutil to kar boš čutila tudi ti.
Nisem povsem prepričana, če sem ti s tem odgovorom pomagal pri razumevanju stiske, ker nisi povsem jasno opredelila kaj je tvoje vprašanje. V primeru, da te zanima še kaj si seveda dobrodošla, da se javiš na svetovalnici.
Želim ti vse dobro in te lepo pozdravljam,
Urška Pisar, mag. psihologije
12
123
jas imam podoben primer skoraj isti le da fant ve da sem vanj.
uprašaj ga če se greta resnica ali iziv in ga vprašaj če bi bil s tabbo
pri meni je bilo podobno