Lep pozdrav!
Všeč mi je od moje sestrine najboljše prijateljice brat. Enkrat smo bili pri njih za rojstni dan. Praznovala ga je njegova sestra. Na praznovaju nas je bilo veliko in to ga je zelo jezilo vse tiste punce, ki so zdaj 5.razred so prej bile 4.razred. V glavnem mi je on zelo všeč njegova sestra že malo sumi...in moja sestra tudi...in vedno se zelo na glas pogovarjata da sma za skupaj, tako kot, da bi bila jaz gluha. Vedno ko vprašam jaz ali moja sestra njegovo sestro za snap naju ignorira in v hipu spremeni temo. On ne hodi v mojo šolo, ampak v šolo blizu mene. Sploh me je pa strah, ker me je samo enkrat videl, da če bi me bolje spoznal, da mu sploh ne bi bila zanimiva ali tako rečeno dolgočasna.? Po podatkih, ki sem jih dobila od njegove sestre da še ploh nima punce.
kaj naj naredim glede tega, da bi se bolje spoznala? Kaj če mi on ne bo všeč ali pa jaz njemu?
Moja in njena sestra organizirata, da bi jaz prespala pri njih samo, zaradi tega da bi bila blizu njega
nevem kaj naj :(
• de
debela_omela
Pozdravljeni!
Zanima me še če je kakšna možnost, da se kje dobima ali kaj podobnega?
• Uredništvo
Zala Tacol

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena,
če prav razumem, te zanima, kako se približati fantu, ki ti je všeč. Zapisala si, da sta se enkrat že srečala na praznovanju rojstnega dne.
Iz tvojega zapisa je razvidno, da si nekoliko neučakana, zato bi ti kot prvo svetovala, da ne hitiš. Ne prenagli se v svojih dejanjih ali besedah, temveč poskusi postopati umirjeno in premišljeno.
V kolikor se želiš s fantom zbližati, bi bilo dobro, da najprej vzpostavita stik. Lahko mu na primer kaj napišeš preko katerega od družbenih omrežji ali pa prosiš njegovo sestro, če ti posreduje njegovo telefonsko številko. Še veliko bolje bo, če se lahko srečata v živo. Komunikacija iz oči v oči je namreč lahko precej drugačna od tiste preko družbenih omrežji.
Ko se bosta srečala ali si dopisovala, bodi kar se da naravna in sproščena. Sprašuj ga o njegovem življenju in o tem, kar ga zanima, povej mu tudi kaj o sebi. Če se ti bo zdelo, da se dobro ujameta, ga lahko povabiš na sprehod ali sok.
Če imaš še kakšno vprašanje, ga zapiši in poskusila ti bom pomagati.
Lep pozdrav,
Zala Tacol, univ. dipl. socialna pedagoginja