Pozdravljeni!
Všeč mi je fant, ki sem ga spoznala pred enim letom. Je 1.letnik in mi je zelo všeč. Nimam ga dodanega na socialnih omrežjih, ampak ga vidim, ko gre na trening, ker imamo treninge v isti telovadnici. Moja sestra je z njegovo sestro najboljša prijateljica. In moja sošolka je tudi v njega, ki je sicer še lepša od mene in bi lahko imela več možnosti z njim. Rada bi da ve da mi je všeč a ne bi rada sošolke prizadela s tem. Prosim pomagajte
Lep dan želim
• Uredništvo
Anja Rakovec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Znašla si se v dilemi, saj si želiš fantu povedati, da ti je všeč, a hkrati nočeš prizadeti sošolke, ki se prav tako zanima zanj. Poleg tega nisi prepričana, kako bi fantu sploh razkrila svoja čustva, če bi se za to odločila.
Odločitev glede tega, ali fantu povedati, da ti je všeč, ali ne, ni enostavna. Odvisna je tudi od tega, v kakšnem odnosu sta s sošolko, ki ji je fant prav tako všeč. Glede na to, da je ne želiš prizadeti, ti je očitno mar zanjo. Si pripravljena tvegati odnos z njo, da bi ga osvojila? Morda tudi ona namerava navezati stik z njim? Se ti zdi, da je njej fant všeč tako močno kot tebi? In kaj bi ona storila na tvojem mestu? Ena možnost je, da se s sošolko o tem pogovoriš. To bi ti lahko olajšalo odločitev, saj bi na ta način lahko predvidela prednosti in slabosti oz. možne izide tvojega dejanja. Če boš s sošolko iskrena o svojih občutkih in namerah, boš verjetno občutila manj krivde, če boš fantu priznala svoja čustva. Vendar pa je v tem primeru pošteno, da tudi ti sprejmeš, če se bo sošolka odločila za enako potezo. Konec koncev je fantova odločitev, katera od vaju (če sploh katera) mu je všeč in bi si jo želel bolje spoznati. Razplet situacije je nepredvidljiv, saj po eni strani tvegaš prijateljstvo s sošolko, po drugi strani pa ne veš, ali se bo to tveganje izplačalo (torej, kako se bo fant odzval na tvojo "izpoved"). Od tebe je odvisno, ali boš sprejela to tveganje ali ne. Žal je nemogoče natančno vedeti, kaj bi se zgodilo, če ne poskusiš.
Če se boš odločila, da fantu razkriješ svoja čustva, lahko to storiš na več načinov. Najpogumnejši je, da pristopiš do njega v živo v telovadnici, kjer ga videvaš. Če se ti to zdi pretežko, lahko izkoristiš tudi prijateljstvo med tvojo in njegovo sestro ter ju prosiš za pomoč ali nasvet. Lahko pa ga tudi dodaš na kakšnem socialnem omrežju in ga kontaktiraš tam. Možnosti je veliko, izberi pa tisto, ki tebi najbolj ustreza.
Želim ti veliko poguma in naj se stvari razpletejo, kot si želiš.
Lepo bodi,
Anja Rakovec, mag. psihologije
• Bl
Black Widow
Pozdravljeni!
sošolki sem v hecu rekla: kaj če bi mi bil všeč tvoja simpatija?
Nakazala mi je, da ji to ne bi odgovarjalo, ker se je malo zbala, da bi jaz imela več možnosti kot ona. Samo rekla sem, da sem se hecala in razumela je a v bistvu se nism hecala. Z njegovo sestro se razumema in sma tudi prijateljici. Še vedno nevem kaj naj?
• Uredništvo
Anja Rakovec
Odgovor svetovalke:
Ponovno pozdravljena,
Glede na sošolkin odziv je zelo verjetno, da bi se vajin odnos poslabšal, če bi ti poskusila osvojiti fanta. Če kljub temu še vedno razmišljaš o tem, da bi to poskusila, ti svetujem, da se skušaš s sošolko še enkrat pogovoriti - tokrat iskreno in brez šaljenja. Zavedam se, da bo to zate težko in da se verjetno bojiš njenega odziva, toda samo z iskrenim pogovorom morda lahko ohraniš vajino prijateljstvo in hkrati navežeš stik s fantom. Mogoče ti bo lažje, če se poskusiš postaviti v njeno vlogo - kaj bi si ti želela, da bi ona storila na tvojem mestu? Bi raje videla, da fanta kontaktira za tvojim hrbtom ali da te o tem prej obvesti? Bi sploh v katerem od obeh primerov želela ohraniti vajino prijateljstvo?
Ker je situacija zapletena, boš morda morala postaviti na tehtnico svoj odnos s sošolko in čustva do fanta, ki je obema všeč. Kaj od obojega ti je pomembnejše? Kaj lahko izgubiš v primeru, da bi ti sošolka zamerila, in kaj lahko pridobiš, če fantu razkriješ svoja čustva? Bi ti bilo bolj žal uničenega prijateljstva ali zavedanja, da nisi poskusila osvojiti fanta, ki ti je všeč?
Odgovore na ta vprašanja lahko najdeš le sama, zato ti svetujem, da poslušaš sebe in svoje želje.
Želim ti vse dobro,
Anja Rakovec, mag. psihologije