Zdravo,
sem fant star 19 let in imam problem, saj ži je od 7 razreda ušeč ena punca vendar me zadnje čase le ignorira in ne komunicira z mano, ko sem mislis, da so moja čustva za njo že izginila, so moji občutki do nje ponovni privreli na plano. Med tem časom pa sem zpoznal drugo dekle, ki pa mi je prav tako ušeč in zdaj srem v zadregi za katero se naj odločim in kako naj pozabim tako imenovano "prvo punco". Posebno nevem kako se znebiti čustev za "prvo punco".
Vaša pomoč in nasvet bi mi prišla zelo prav, že naprej hvala za odgovor.
Lp
Uredništvo
Urška Koštomaj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
praviš da gojiš čustva do dveh razičnih deklet naenkrat. 'Prva' punca se zadnje čase ne zanima zate, za 'drugo' punco nisi omenil v kakšnem odnosu sta. Zanima te kako opustiti čustva na 'prvo' punco oziroma kako se sploh odločiti med dvema dekletoma.
Ljubezen je nekaj čudovitega. Zgodi se kjerkoli, kadarkoli in komurkoli. Preprosto se zgodi, pri tem nimamo veliko besede. Pripeti se tudi tako, da sta nam všeč dve različni osebi naenkrat. Kar ni nič nenavadnega.
Praviš, da imaš 'prvo' dekle rad že od osnovne šole, kakšen odnos imata od takrat nisi omenil, trenutno pa te naj bi dekle ignoriralo. Hkrati ti je všeč drugo dekle, ki ima prav toliko možnosti pri tebi kot 'prvo' dekle. Sprašuješ kako se odločiti med njima. Zagotovo je dobro da premisliš kakšne lastnosti imata dekleti, kakšni sta, kaj ti je pri njima všeč, kakšni sta do tebe, kako ti posvečata čas in izražata naklonjenost. Lahko pri vsaki zapišeš + in -. Z vsako lahko preživiš nekaj skupnega časa in vidiš kako se ob njima počutiš. Dobro je tudi da preveriš s katero imaš več možnosti za odnos. Če te 'prvo' dekle ignorira in morda ne želi resne zveze potem je zagotovo bolje da se odločiš za 'drugo' dekle če si takšnega odnosa želi. Preveri kako je na tem področju.
Če bosta dekleti vseeno zelo izenačeni lahko vržeš kovanec toliko da se zaveš svojih občutkov ob izbiri, ki pade. Vprašaš se ali sem vesel ali žalosten nad izbiro? Mi je žal ali sem zadovoljen? To je dober način kadar preizkusiš vse druge načine in se še vedno ne moreš odločiti. Občutki ob tem ko kovanec pokaže eno od izbir ti lahko ponudi koristne informacije o tem kaj si zares želiš. Seveda ni nujno da potem dejansko izbereš tisto kar pokaže kovanec. S to metodo ozavestiš občutke ob tem ko pade kovanec.
Sprašuješ tudi kako se znebiti čustev do 'prvega' dekleta. Kot sem že omenila se ljubezen zgodi in tako hitro skrivnostno kot pride, tudi mine. Glede čustev težko kaj naredimo. Lahko pa manj premišljujemo o tisti osebi, se zamotimo z druženjem, z drugimi dejavnostmi, osebami, se izogibamo tiste osebe in stvari povezane z njo (npr. na socialnih omrežjih si je ne ogledujemo), se osredotočimo nase in posvečamo čas samim sebi itd. Potrebno je dati času čas. Verjamem da ti bo uspelo.
Želim ti vse dobro!
Urška Koštomaj, mag. psihologije