Dober dan!
Imam sicer veliko problemov, a te ne najbolj obremenjuje. V nedeljo sem gledala Harry Potterja. Zelo všeč mi je bil eden izmed igralcev, ki ga ne želim povedati. Zdi se mi čudno, ker sem ta film gledala že milijonkrat in se nisem nikoli zaljubila. Sem sicer pri tem igralcu čutila drugačen občutek kot pri drugih, vendar nič posebnega. Ves čas mislim nanj in na prizore v katerih je on. Sploh se ne morem zatesniti. Do sedaj tega nisem povedala nobenemu. Staršem si ne upam zaupati in mi še na pamet ne pride. Prijateljem , če jih lahko sploh kličem tako (tako slabi so) bi še manj zaupala to kot staršem. Tudi razredničarki ali drugim na šoli ne bi ravno zaupala tega. Edino eni učiteljici bi - učiteljici za matematiko, ki je res dobra in sočutna. Vendar se zelo bojim. Kaj če bi v primeru, da to povem tej učiteljici, pa bi potem v prihodnosti to izvedeli moji starši, pa bi bili razočarani nad tem, da sem svojo težavo zaupala raje osebi, katero poznam le ime, kot pa njim? Res je grozno. Hvala za pomoč!
• Uredništvo
Maruša Grešak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Girl in trouble,
Najprej bi ti rada zagotovila, da ni nič nenavadnega, da si razvila romantične občutke do lika iz filma Harry Potter. Veliko mladih se v nekem obdobju zaljubi v kakšno zvezdnico oziroma zvezdnika.  Takšna zaljubljenost sicer v pravilu hitro mine, vendar pa so čustva, dokler trajajo, lahko seveda zelo močna. Takrat pomaga, če lahko o svojih občutkih z nekom spregovoriš.
Če prav razumem tvojo stisko, te najbolj pesti ravno dejstvo, da bi rada svoje občutke nekomu zaupala, vendar ne veš čisto, na koga se lahko obrneš? Razumem, da o tej zaljubljenosti ne želiš govoriti s starši. Omenjaš, da si tudi s prijatelji nisi tako blizu, da bi jim želela zaupati svoje srčne težave. S takšno zaljubljenostjo je seveda težko ostati čisto sam, sploh če je močna. Dobro se mi zdi, da imaš občutek, da bi o tem lahko spregovorila z učiteljico za matematiko. Glede na to, da jo opisuješ kot sočutno in dobro, imam občutek, da tvoje skrivnosti ne bi izdala tvojim staršem, če bi jo to posebej prosila. Kaj meniš o predlogu, da učiteljici matematike zaupaš, kako se počutiš, pred tem pa jo prosiš, da to ostane med vama in da o tem ne spregovori niti s tvojimi starši?
Razumem, da te je strah, da bi bili tvoji straši prizadeti, če bi izvedeli, da si o svojih teževah spregovorila z učiteljico, njim pa nisi zaupala. Vendar menim, da je slaba vest v tem primeru odveč. Vso pravico imaš do zasebnega čustvovanja, pa tudi odločitev, komu se boš zaupala je povsem tvoja. Z leti bo verjetno vedno več stvari, ki jih boš rajši povedala komu drugemu, kot pa staršem in to je povsem normalno in celo zdravo. Tvoje osebne meje so pomembne in dobro je, če jih upoštevaš. Če se ne počutiš, da bi neke stvari podelila doma, imaš do tega pravico.
Če ti lahko še kako pomagam, si vedno dobrodošla, da se ponovno oglasiš.
Lep pozdrav in vso srečo,
Maruša Grešak, mag. psihologije