Pozdravljeni. Imam skoraj 20 let in cca 5 let imam fanta, imava se rada, se razumeva in ne kregava...skratka vse ok. Sedaj pa imam en mini problem, vsaj upam da je mini. Namrec on ima enega prijatelja, ki mi je precej simpaticen. Ne v smislu da bi sedaj partnerja pustila, ampak tako, vcasih v mislih malo zatavam "k njemu". Pa to me sedaj skrbi, je znak za alarm glede moje zveze? Ali gre le za to, ker sva pac ze dolgo skupaj? In po drugi strani imam se en problem. Pac, moj fant me sprejme tako kot sem (vcasih zoprna, naporna, z zdravstvenimi tezavami itd), imam obcutek oz vem, da nihce drug ne bi sprejel tega in tudi zato imam nekako obcutek kot da moram biti z njim, ker drugace bom sama. In to, ko v mislih malo zatavam k drugemu, me potem hitro strezni, da pac niti naj ne sanjam, ker itak me ne bi sprejel. Pa da ne bo pomote - ne kaze nobenega interesa zame, ker pac itak me ima za punco od prijatelja in to je to. Tudi jaz nimam custev, ampak me moti ze to, ko sploh pomislim na karkoli o njem.
Ohja, hvala za kaksen nasvet.
Uredništvo
Patrik Senica

Odgovor svetovalca:
Hej!
Prebral sem tvoj zapis in celostno gledano, mislim da je zelo "človeški". Verjetno večina ljudi, ki je že dolgo v zvezi vsake toliko malo z mislimi "zaplava h komu drugemu", kot omenjaš tudi ti. Pomembno pa je, da potem priplavamo nazaj - in da to miselno plavanje nazaj ni nekaj napornega in da si tega želimo. Torej da se zavedamo, da smo v svoji sedanji zvezi srečni, da imamo nekoga, s katerim se počutimo OK in da je ta oseba tista prava za nas - če dvomiš v to in meniš, da zato pogosteje razmišljaš o nekom drugem, je lahko znak za mini alarm, in sicer glede tega, da je v zvezi začelo nekaj manjkati.
Ja, kot praviš je vse ok, ampak a si se vprašala, če so mogoče stvari začele stagnirati? Da sta zapadla v neko rutino, da je vsak dan isti? To je normalno, da se zgodi, ampak gotovo ni kar razlog za razmišljanje o razhodu (vem, da tega še ne misliš). Je pa to znak, da se začneta pogovarjati o tem, kako se počutita in kakšne spremembe lahko uvedeta. Včasih je dovolj že to, da gresta kam vsake toliko na izlet, da se dogovorita za kakšna presenečenja itd. Nekaj, da popestrita zvezo.
Zdaj izhajam iz sebe, ampak ne vem koliko bi bilo dobro, če mu direktno poveš, da imaš takšne misli o njegovem prijatelju. To je potencial, da se človeka zelo prizadene. Raje razmisli, kaj je privedlo do takih misli pri tebi in se raje z njim pogovori o tem. V razmerju sta dva in skupaj lahko sodelujeta, da premagata različne ovire v razmerju.
Želim ti vse lepo!
Patrik Senica, mag. psihologije