pozdravljeni
kaj naj naredim nevem kako mu naj povem da mi je zelo usec ker se bojim odgovora ne nisi mi usec
_m
_mali
... če mu ne daš vedt, da ti je všeč, pol tut njegouga odziva (+ ali -) ne morš prčakvat...
Uredništvo
Ana Koščak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Pišeš, saj ti je všeč nek fant, tebe pa je strah, saj ne veš kako naj mu to poveš in kakšen odgovor lahko pričakuješ. Najprej naj ti povem tole… Normalno je, da te je strah zavrnitve. Zagotovo se je že vsakemu izmed nas zgodilo, da smo imeli simpatijo in nas je bilo strah besedice »ne«. To mi le pove, da ti je zanj zares mar,
Podala ti bom nekaj nasvetov, kako to izpeljati. Ali morda opaziš kakšne znake, ko si v njegovi bližini? Se ti morda kdaj nasmehne, te kdaj ogovori? Najprej je pomembno vedeti, kako se s fantom poznata… Če je del tvoje družbe, bo pristopiti do njega nekoliko lažje. V tem primeru se poskusi z njim nekoliko več podružiti in mu tudi dati kak znak, da ti je všeč. Lahko ga pohvališ (npr. njegovo majico), lahko se mu nasmehneš, ko te pogleda ipd. Seveda mu ne rabiš takoj reči »všeč si mi«, lahko rečeš npr. »Ko se pogovarjam s tabo, mi je prijetno«. Če ti je tako lažje, pa mu lahko to napišeš tudi preko socialnih omrežij, a v tem primeru boš najverjetneje bolj nervozna in boš na odgovor dlje čakala. Poskusi ga povabiti na kakšen sprehod po pouku ali kaj podobnega. Ne pozabi, da tudi če te fant zavrne, to ni konec sveta in s teboj ni nič narobe. Mlajši fantje so bolj nezreli kot punce v njihovih letih in včasih enostavno niso pripravljeni na »nekaj več«. Sicer zavrnitev res boli, a hitro mine in nam pomaga zrasti.
Upam, da sem ti z odgovorom nekoliko pomagala. Želim ti veliko poguma in tudi kanček sreče. Če pa mi želiš povedati, kako se je situacija iztekla, bom zelo vesela povratne informacije.
Ana Koščak, dipl. psih. (un)