Ejj
Torej sm v 8 razredu in pr ns se že menijo za valeto no ja in jst sm bila lansko leto v zvezi z fantom dajmo mu ime čarli no in sva šla med poletnimi počitnicami narazen sedaj pa mi piše če grem z njim na valeto napisala sm mu da je zakomplicirano ker bi mene uprasu njegov najboljši prjatu dajmo mu ime lian in no jst sm zdj zmenjena z lianom ane no čarli pa z mojo prijateljico no in sedaj se mi zdi da se ponovno zaljubljam v čarlija problem je da bi rada pustila liana in šla z čarlijem ampk nvm če me čarli še hoče in nvm če bo pustil njegovo valeto ker je lepša od mene
ce
ceu_cirkus
eno je valeta, drugo pa ljubezen... Lian bo res ful veseu, če bo za valeto ostal bres plesalke, k se ne more odločt...
Uredništvo
Živa Leben

Odgovor svetovalke:
Zdravo,
hvala, da za tvoje sporočilo in, da si delila ter zapisala kako se počutiš.
Če te pravilno razumem, si trenutno ujeta med različnimi občutki – nekaj te še vleče k Čarliju, hkrati pa si zdaj dogovorjena z Lianom. Takšne situacije znajo biti res zapletene, sploh ker se v njih mešajo čustva, zmedenost, strah in morda tudi občutek, da bi lahko koga prizadela. Vse to, kar čutiš, je povsem normalno in razumljivo.
Ko imamo z nekom že izkušnjo zaljubljenosti in se ponovno začnemo pogovarjati ali družiti, ni nič nenavadnega, da se v tebi prebudijo stari občutki. Dobro pa je, da si vzameš čas in premisliš, kaj si res želiš – ne samo, koga si želiš, ampak tudi kako želiš, da se v odnosu počutiš. Morda ti lahko pomaga vprašanje: kaj me pravzaprav vleče nazaj k Čarliju? So to res stari občutki, ali mogoče tudi želja, da bi znova imela stik z njim ali strah, da bi nekaj izgubila?
Ne glede na to, kaj se boš odločila glede valete, je pomembno, da sama pri sebi razmisliš, kaj si želiš v odnosu – tako s Čarlijem kot z Lianom. Če nisi prepričana, si lahko vzameš čas – res ni treba, da se takoj odločiš in kam hitiš. Včasih pomaga, če se o tem, kar čutiš, pogovoriš s kakšno prijateljico, staršem ali katero drugo osebo, ki ji zaupaš.
Če želiš, mi lahko napišeš še malo več o tem, kako se počutiš ob Čarilju in Lianu, ter kaj bi si želela v odnosu z enim in drugim. To ti lahko pomaga pri razmišljanju o naslednjem koraku.
Vse dobro ti želim, Živa Leben, mag. zakon. in druž. štud.
Živa Leben, mag. zakon. in druž. štud.