Hej!
1. kako ves ce/da je nekdo tvoja ljubezen ali samo simpatija? Pac kdaj ves da je "prava" ljubezen in ne samo simpatija.
2. ali imas lahko ljubezen (in ne simpatijo) brez da se druzis ali pogovarjas z njo. Pac a je lahko nekdo tvoja ljubezen ceprav se ne pogovarjas z njo oz. te on pozna samo po imenu in priimku. Ali je to sam pac simpatija.
3. ali je res tisto da ko nekoga vidis veš da bo to tvoj/a moz/zena.
pac ta vprasanja so iz vidika mene. Pac moja custva do nekoga
• Uredništvo
Sara Špiljak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Sprašuješ se, kako razlikovati med simpatijo ter ljubeznijo in razumem, da je to razlikovanje lahko pogosto težavno, saj gre v obeh primerih za močna čustva in pogosto težko najdemo mejo med obema doživljanjema.
Pri simpatiji gre za bolj površinsko čustvovanje, temelji na fizični privlačnosti ali prvem vtisu. Čustva, povezana s simpatijo, so lahko zelo močna, vendar običajno ne trajajo dolgo. Ljubezen je po drugi strani globlja in traja daljše obdobje. Povezana je z razumevanjem, skrbjo in spoštovanjem do osebe ter vključuje željo po podpori in sprejemanju partnerja takšnega kot je. Znaki prave ljubezni lahko vključujejo globoko povezanost, občutke varnosti in zaupanje, skupne cilje in vrednote ter pripravljenost delati na odnosu.
Prava ljubezen zahteva medsebojno interakcijo, pogovore in izkušnje. Do nekoga, ki ga ne poznaš dobro, imaš seveda lahko močna čustva, vendar je za pravo ljubezen potrebno več, saj gre pri ljubezni za gradnjo odnosa, ki vključuje komunikacijo in skupne trenutke.
Sprašuješ tudi, ali je vedeti, da bo nekdo tvoj mož oziroma žena, možno na prvi pogled in čeprav nekateri verjamejo v ljubezen na prvi pogled, je to redko in je pogosteje mit kot resničnost.  Ob prvem srečanju z neko osebo seveda lahko občutiš močno privlačnost ali celo občutek kemije, vendar so za to, da veš, da se boš z nekom poročil, potrebni globlji vidiki odnosa, kot so skupne vrednote, razumevanje in podpora, ki se lahko razvijejo zgolj skozi čas in skozi proces spoznavanja te osebe.
Želim ti vse dobro,
Sara Špiljak, dipl. psihologinja (un)