sem star 13 eno leto nazaj sem se zaljubil v žensko staro 8 let rad bi da sma več kot prijatelja kako bi lahko osvojil njeno srce?
Čl
Človek 484
Živjo,
Jaz bi ti predlagal da jo vprašaš npr. katera barva ji je najljubša, kaj rada počne, ali ima kakšnega hišnega ljubljenčka, kaj dela v prostem času...
Meni je s tem načinom uspelo in mislim da bo tudi tebi.
Lp. Človek 484
Uredništvo
Anja Rakovec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
Pišeš, da si se zaljubil v 8-letnico, sam pa si star 13 let. Ker je starostna razlika med vama precejšnja, se mi zdi najbolje, da še malo počakaš in zaenkrat z njo ohraniš prijateljski odnos. Z deklico sta namreč v različnih razvojnih obdobjih in si zato najverjetneje ne želita enakih stvari. Sam si že vstopil v obdobje mladostništva oz. pubertete, zato je pričakovano, da te dekleta zanimajo in razmišljaš o odnosih, ki niso zgolj prijateljski. Po drugi strani pa je deklica še v obdobju otroštva in tako verjetno še ni pripravljena na romantičen odnos, kakršnega si želiš ti. Nič ni narobe s tem, da ostaneta prijatelja, za kaj več kot to pa si raje izberi dekle, ki je približno enake starosti kot ti.
Vse dobro ti želim,
Anja Rakovec, dipl. psihologinja (UN)