sem v enega fanta, ki ve da sem v njega ampak zdej si piševa preko telegrama (aplikacija ki jo uporabljamo vsi skavti) čeprav o navadnih stvareh morav jaz vedno začeti pogovor. napisala sem mu tudi napisala naj sam pozab na vse in da mu lahko pošlem cel spis on je pa samo odgovoril da ne rabi celega spisa. vem da on ni vame ampak si res želim da bi bil. od kar on ve da sem v njega se zelo čudno vedm in nikoli nism 100% skoncentrirana na to kar delam. tudi ko ga srečam v glasbeni šoli mi srce zelo hitro bije ampak ko pride na skavte ne občutim ničesar. zato zdaj res nevem kaj naj še naredim da ne bi izpadla kot največja grozota na svetu (tudi če sem).
• Uredništvo
Urška Koštomaj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
najprej naj ti povem da nisi nobena grozota! Tudi če se kdaj počutiš tako. Vsi imamo dobre in slabe trenutke, ki jih spremljajo prijetni in manj prijetni občutki. To je del življenja.
Praviš, da si zaljubljena v fanta, ki tvoja ljubezenska čustva pozna. Praviš tudi da ti ljubezenska čustva ne vrača. Verjamem da si želiš da bi ti ta čustva vračal. Žal na to ne moremo vplivati. Prijetni občutki se v nas pojavijo in nato razvijejo v nekaj večjega brez našega posebnega vpliva. Samo zavedanje da fant pozna tvoja čustva lahko vplivajo na tvoje vedenje in to je normalno. Avtomatsko se oba vedeta malce drugače kot bi se sicer.
Nisem prepričana kaj točno je bilo tvoje vprašanje. Če ti tekom odgovora nisem odgovorila te vabim da mi vprašanje ponovno zastaviš =)
Želim ti vse dobro!
Urška Koštomaj, mag. psihologije