Zdravo, imam 13 let in sem zaljubljena v enega fanta rečimo da sem, ampak nikoli me ne gleda jaz sem v B razredu on pa v A in hocem nasljedne leto z njim na valeto ampak me je zelo sram vprasati niti ga ne znam pozdravit med odmorom kaj pa se vprasati za valeto.
• Uredništvo
Amadeja Jurič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
zaupala si nam, da ti je všeč fant iz sosednjega razreda. Naslednje leto bi si želela z njim plesati na valeti, vendar ne veš, oziroma te je sram pristopiti do njega.
Sicer nisi zastavila konkretnega vprašanja, predvidevam pa, da si želiš nasveta glede tega, kako pristopiti do tega fanta in ga kot soplesalca povabiti na valeto. Predlagam ti, da ti pri tem pomaga kaka prijateljica, ob kateri se sicer počutiš sproščeno. Skupaj lahko načrtujeta in vadita tvoj pristop do tega fanta ali pa celo do njega stopita skupaj. Tako ti bo verjetno lažje. Vadiš lahko tudi sama pred ogledalom. Če ti ne uspe z njim govoriti v živo, pa mu lahko napišeš pismo.
Želim ti veliko poguma in uživaj,
Amadeja Jurič, mag. psihologije