Pozdravljeni!
Všeč mi je en fant, sicer je brez punce in živi v malo bolj oddaljenem kraju. Hodi v 9.razred. Nora sem na njega bolj ne bi mogla biti, razmišljam o njem, v glavi si delam Fake scenarije. Bolj slabo se poznama preko frendice. Ampak ona mi veliko pove o njem tako, da se že počutim, kot da ga poznam. Prosim pomagajte mi kako mu naj povem, da mi je všeč.
Lep dan še naprej
• Uredništvo
Urška Koštomaj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
ljubezen je ena izmed najlepših stvari, ki se nam zgodi v življenju in dobro je da jo v sebi negujemo in večamo. Praviš da si zaljubljena v fanta iz 9.razreda, ki ga delno poznaš preko svoje prijateljice. Zanima te kako mu lahko izraziš svoja čustva do njega.
Praviš da veš veliko stvari o omenjenm fantu, saj ti o njem pripoveduje prijateljica. V glavi že vidiš razne situacije, ki zajemajo vaju oba. A to se dogaja pri tebi. On po drugi strani morda sploh ne ve zate oziroma te pozna kot znanko. Zato je najbolje da se najprej zbližata, spoznata. Dovoli mu da tudi on spozna tebe. In ti njega, neposredno ne preko druge osebe. Če se poznata preko prijateljice, naj te ona večkrat vključi v pogovor ko se pogovarja z njim. Bodi zraven ko se družijo tako se bo navadil nate. Preko druženja, pogovora in pogledov boš opazila tudi ali mu je prijetno v tvoji družbi. In še dobro priložnost imaš da ga večkrat pogledaš in mu tako daješ vedeti da ti je všeč, preden mu sploh kaj rečeš. Ko bosta večkrat skupaj se lahko razvije tudi pogovor preko spleta, kjer ohranjata stike tudi takrat ko se ne vidita, seveda če je to obema všeč. Potem pa tekom druženja in pogovorov ko si bosta že bližje, se bolje poznala mu lahko poveš o svojih čustvih. Morda celo takrat ko bosta drug drugega spraševala o simpatijah. Mu malo namigneš ;) Poskusi in boš videla kako se bodo odvile stvari.
Želim ti vse dobro!
Urška Koštomaj, mag. psihologije