Pozdravljeni, ušeč mi je sošolec a ne vem kako naj mu to povem. Nekateri pravijo dasem tudi jaz njemu ušeč a ne vem če bi jim verjela. Res je da se z njim zelo razumema veliko se družina tudi na morju med poletnimi počitnicami takrat sma res povezana in dobim občutek da sem mu res ušeč res je čarobno, enkrat me je že prijel za roko. Do mene se obnaša drugače kot do drugih punc. A imel je že dve punci iz mojega razreda eno v prvem drugo pa v četrtem razredu, zadaj jih  sovraži. Sem peti razred in naslednje leto gremo iz petega v OŠ Šmarje pri Jelšah, zadnji dan lahko izberemo enega sošolca ali sošolko ki ga želimo imeti v razredu in jaz bi rada izbrala njega a imam veliko drugih prijateljic in me zanima če bi mi lahko svetovali kako naj mu povem da mi je ušeč in če nanaj izberem za v Šmarje. Hvala za u naprej upam da mi boste lahko pomagali ker me to res muči.
• Uredništvo
Jasna Verčko

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
pišeš, da ti je zelo všeč sošolec, vendar ne znaš ugotoviti, ali so čustva obojestranska. Hkrati pa si tudi v dilemi, koga izbrati za sošolca v novem razredu.
Znaki, ki si jih opisala, so lahko spodbudni. Dotik z dlanmi, druženje, občutek, da je njegovo vedenje v tvoji bližini drugačno, vse to lahko kaže na to, da si sošolcu všeč. Najbolj zagotovo pa boš vedela, če bo kateri od vaju naredil prvi korak. Zato le nadaljuj s skupnimi druženji, skušaj se z njim veliko pogovarjati, lahko ga tudi izbereš za novega sošolca ali pa ga vprašaš, koga bi izbral on.
Verjamem, da se je težko odločiti, ali izbrati njega ali katero od prijateljic. Vendar ne glede na to, kako se odločiš, lahko ohraniš stike z vsemi, tudi če niste sošolci, saj se lahko videvate med odmori ali v prostem času. Pa tudi, če ne izbereš katere od prijateljic, še vedno obstaja možnost, da bosta sošolki. Lahko pa se tudi s skupino prijateljic dogovorite, da vsaka punca imenuje drugo punco, da vas bo kar največ skupaj oz. da bo skupaj celotna skupina.
Upam, da sem ti odgovorila, sicer pa si dobrodošla, da postaviš še kakšno dodatno vprašanje.
Lepo te pozdravljam,
Jasna Verčko, mag. psihologije