Pozdravljeni, nevem kako naj sošolcu povem da mi je ušeč. Nekateri mi govorijo da sem mu tudi jaz ušeč a ne vem če bi jim verjela. Veliko se družima tudi na morju med poletnimi počitnicami saj sma tam soseda. Enkrat me je prijel za rokoa a ne vem kaj to pomeni. Do mene se obnaša drukoče kod do drugih punc v našem razredou, a je prej imel že dve punci iz našega razreda eno v prvem eno pa v četrtem a zdaj ju sovraži. Rez bi ga rada uprašala a sem mu ušeč a ne vem kako upam da mi bote lahko pomagali.
• Uredništvo
Urška Koštomaj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
če te prav razumem si zaljubljena v sošolca, ki se do tebe obnaša drugače kot do drugih punc. Obstaja možnost da si tudi ti njemu všeč. Rada bi izvedela kakšna so njegova čustva do tebe.
Glede na to da se kot sama praviš do tebe obnaša drugače kot do drugih punc, verjetno na pozitiven način, prijel te je že za roko in veliko časa preživita skupaj bi tudi jaz sklepala da do tebe goji prijetna čustva. Ali so ta čustva le prijateljska in ne ljubezenska pa ne moremo vedeti. Zato je res najbolje da ga vprašaš. Res bi bilo škoda da bi kasneje izvedela da si mu bila všeč a ker nihče od vaju ni zbral poguma in drugega vprašal glede njegovih čustev bi priložnost šla mimo.
Zanima te kako pristopiti k simpatiji. Glede na to da se družita je najbolje da ga o njegovih čustvih povprašaš kar osebno tekom pogovora. Morda izberi trenutek ko sta sama, tako se bo lažje odprl. Malo se pohecaj nato pa ga tekom pogovora vprašaj ali mu je katera punca všeč, ali ima simpatijo. Lahko nadaljuješ z vprašanjem ali je to punca iz vajinega razreda in ali se z njo družiš. Bolje je vprašati na nedirekten način kot direktno 'ali sem ti všeč'. Če si mu všeč ti bo nato sam povedal da si njegova simpatija ti. Če pa mu je všeč druga punca si vsaj izvedela kako čuti in ostaneta še naprej prijatelja. V tem primeru se sama odloči ali mu želiš povedati o svojih čustvih. Če ti je res nerodno pristopiti k njemu pa lahko uporabiš stik prek socialnega omrežja.
Želim ti vse dobro!
Urška Koštomaj, mag. psihologije