Koko povesti osebi v katero si zaljubljen da si zaljubljen v njo
• Ko
Koko
Zaljubljen sem v sošolko in nevem kako pokažem ljubezen do nje da ne bo sumljivo
• Uredništvo
Eva Hršak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
pravilnega odgovora na to vprašanje, po mojem mnenju, ni. Verjamem tudi, da ti bo vsak, ki ga vprašaš, dal drugačen odgovor. Zato ti spodaj podajam svoje mnenje.
Na začetku se moraš vprašati kaj je tvoj namen. Ali želiš, da sošolka izve, da si vanjo zaljubljen? Ali želiš to obdržati zase?
Če imaš pritrdilen odgovor na prvo vprašanje, bi jaz naredila naslednje. Sama menim, da je najboljši način odkrita komunikacija. Morda lahko na začetku sošolko povabiš v kino, na tortico ali kaj podobnega. Boš videl, ali se bo odzvala. Ne glede na izzid pa menim, da ji je to treba na nek način povedati. Samo tako boš dobil resničen odgovor.
Lepo se imej,
Eva Hršak, mag. prof. angleščine in mag. prof. pedagogike
• Do
Dog
Oba
Jaz imam zelo podobno težavo.
S spoštovanjem se podpisujem: Dog