Živjo
imam punco ki mi je zelo všeč vidimo se ob petkih pri peskem zboru.Moje vprašanje je kako jo povabim ven če imam ze njeno tel številko.
Adijo
Uredništvo

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen!
Praviš, da ti je všeč punca, s katero se videvaš enkrat na teden. Imaš tudi že njeno telefonsko številko in zdaj se sprašuješ, kako bi jo povabil na zmenek.
Načinov, kako nekoga povabiti ven, je seveda več. To je lahko odvisno tudi od vajinega trenutnega odnosa. Če sta že sedaj nekako povezana in se na vajah tudi družita, jo lahko enostavno enkrat vprašaš v živo. Pred tem nekoliko pomisli, kaj točno bi skupaj lahko počela. Super je, če izbereš neko aktivnost, v kateri bosta uživala oba (npr. kakšen šport, kino, sprehod, slaščičarna…), zato malo razmisli, kateri so vajini skupni interesi. Če si še nekoliko sramežljiv, da bi jo vprašal direktno, lahko najprej povprašaš katerega izmed prijateljev/prijateljic, da se pri tej punci pozanima, kakšno mnenje ima o tebi in če bi bila zainteresirana za druženje s tabo tudi izven vaj. Tako boš videl, kakšna čustva se pojavljajo pri njej in se boš tako morda nekoliko lažje odločil, kaj bo tvoj naslednji korak.
Ker pa imaš že njeno telefonsko številko, lahko to seveda narediš tudi preko sms sporočila, v poštev pa pridejo tudi socialna omrežja. Začneš lahko najprej z nekim splošnim pogovorom o počutju, o njenih interesih, nato pa jo lahko povprašaš o tem, če bi se morda kdaj družila s teboj tudi izven vaj, zraven pa ji lahko našteješ nekaj predlogov, kaj bi lahko počela.
Vem, da je narediti prvi korak lahko zelo težko, vendar moramo kdaj narediti tudi kaj težjega, da lahko pridemo do tega, kar si želimo.
Želim ti veliko poguma in srečno!
Nika Koder, mag. psihologije