Živjo imam
problem glede simpatije. Moja simaptija je imela punco in sta sla narazen kar nekaj casa nazaj ampak med njegovo zvezo je ispovedau custva do mene zanima me zakaj se nisva par?
Uredništvo
Anja Rakovec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Pišeš, da je se je tvoja simpatija pred časom razšla z dekletom, še prej pa ti je izpovedal čustva, ki jih je gojil do tebe. Če prav razumem, si pričakovala, da bosta po njegovem razhodu z dekletom vidva postala par, vendar se to (še) ni zgodilo. Zanima te, zakaj ne.
Ker ne poznam natančno tvoje oz. vajine situacije, ti težko odgovorim na to vprašanje. Sklepam, da bi lahko šlo za to, da fant še ni prebolel razmerja z bivšim dekletom in še ni pripravljen na novo razmerje. Možno je tudi, da je vmes prišla še kakšna druga oseba oz. da ima fant že novo simpatijo, za katero ne veš. Lahko pa razlog leži povsem drugje - o tem lahko le ugibam.
Največ, kar ti lahko svetujem, je, da fanta kar naravnost vprašaš, kar te zanima. Tako boš verjetno dobila bolj točen odgovor, kot če o njem le ugibaš. Lahko ga preprosto vprašaš, ali še vedno goji čustva do tebe, in mu tudi sama izpoveš svoja. Zavedam se, da to morda ne bo enostavno, se boš pa tako najhitreje znebila negotovosti, v kateri si trenutno.
Želim ti vse dobro,
Anja Rakovec, dipl. psihologinja (UN)