o, da se bomo res razumeli bom spisala roman in res žal mi je za vse ki ga bodo brali.
Poznam enega fanta in …
Vse se je začelo v 4. Razredu majhne stvari veste (dal mi je bonbon…). Saj tudi zdaj ni resno ampak nekaj pa vseenk je.
V 6. Razredu med korono sva bila recimo temu skupaj, vsak dan sva si pisala, se pogovarjala, se pogrešala itd. Mislim da se je končalo, ko smo šli nazaj v šolo, ni bila neka večna “zveza” končala pa se je ker sošolci v šoli ne bi dali mira mislim že, ko se jim kaj svitalo so bili nevzdržni in podobne stvari so se že probale in sem videla na lastne oči. Ni bilo nekega razida ali nevem česa samo nisva se več družila veliko. Bila sva malo mlajša in še zdaj sva mlada.
Danes sem si pisala z njim. In se mi poraja to vprašanje zaradi katerega pišem. Ali sem zaljubljena/mi je všeč ali se mi samo zdi? Ker nevem ko si z njim pišem sem res vesela, dosti se smejim, sem vshičena… Nisem pa nekak tisto čisto padla noter, in res nevem, kaj je to? Vem da bi preprosti odgovor bil pač se razumeš z njim takšni morajo biti prijatelji. Ampak meni se zdi, da je nekaj več.
• Uredništvo
Tjaša Rola

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
hvala, da si svojo zgodbo delila z menoj, z veseljem sem jo prebrala.
Si v najstniškem obdobju, ki je običajno zelo vznemirljivo, polno metuljčkov zaradi zaljubljenosti, prvih simpatij in prijateljstev, ki se hitro spreminjajo. Ob tem spoznavaš, kakšne osebe so ti všeč, s kom se počutiš najbolj sproščeno, … Če ti je s fantom, ki ga omenjaš, prijetno, komaj čakaš, da ga spet vidiš, te zanima, kaj se z njim dogaja, si zanj pripravljena marsikaj narediti in pogosto misliš nanj, potem si verjetno zaljubljena. Pri zaljubljenosti gre običajno za to, da drugega dojemamo takšnega, kot si želimo (v skladu z našo predstavo o idealnem partnerju), ne pa takšnega, kot v resnici je. Ko zaljubljenost mine, spoznamo resnične lastnosti te osebe, ki po navadi odstopajo od naših predstav. Lahko pa se naše predstave vsaj delno skladajo oz. dovolj, da so nam lastnosti osebe še vedno všeč. Takrat pa lahko zaljubljenost do osebe preraste tudi v ljubezen. Torej, uvidimo, da oseba ni idealna in ni točno takšna, kot smo si predstavljali, vendar so nam njegove/njene lastnosti vseeno všeč.
Zato ti predlagam, da najprej pri sebi razmisliš, glede na zgoraj napisano, kakšne občutke v resnici gojiš do njega. Potem pa je pomembno, da ne spregledaš njegovih občutkov. Bodita iskrena en z drugim in se o svojih občutkih pogovorita.
Verjamem, da te čaka še ogromno prijetnih trenutkov zaljubljenosti, simpatij in prave ljubezni, saj si na začetku svoje mladosti.
Želim ti vse dobro. Če imaš še kakšno vprašanje, sem ti na voljo.
Lepo te pozdravljam,
Tjaša Rola, mag. psihologije