Zdravo, pred enim mesecem sem spoznau punco, ki mi je bila zelo ušeč, vendar je imela že nekoga ogledanega. Med najnem spoznavanju in večih zmenkih jo je ta ogledani vprašau ce bi bila z njim in je odgovorila ja... Med spoznavanjem sva se navezala en na drugega ampak je imela ogledanega še vedno bolj rada kot mene. Čez nekaj dni je ugotovila da jo je prevarau in mu dala zadnjo šanso v upanju, da se spremeni in meni odgovorila naj še malo počakam, ker ga ima namen pustiti in probati zvezo z menoj. To vse traja že kar nekaj dni do danes. Pred kratkim mi je povedala da je imela z njim spolni odnos kar me je najbolj prizadelo, glede na to da ga ima namen pustiti. S to zgodbo se obračam na vas, ker nevem kaj narediti. Ona pravi da ni najin trenutek, naj počakam in da bova nekoč v prihodnosti skupaj (me bo poiskala). Mene vse skupaj boli, zapiram se vase, zaradi tega z avtomobilom divjam po cesti ker mi to pomaga odmisliti skrbi. Punca je že padla v nezavest ker sem hoteu oditi. Pred kratnik mi je tudi obljubila, da je pripravljena pustiti fanta zame. Ga je poklicala mu dala konec, ampak sta naslednje jutro bila že spet skupaj. Ubija me vse skupaj, ker sem se odrekel veliko stvarem in uložiu ogromno truda v nič. Upam, da imate kakšen dober nasvet.
V naprej hvala za odgovor.
Lp.
• Uredništvo
Jasna Verčko

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
žal mi je, da te je situacija s punco, ki ti je všeč, tako prizadela. Razumljivo je, da si ob tem žalosten, predvsem pa razočaran, saj si v odnos veliko vlagal.
V mladostništvu so romantični odnosi zelo pogost vir veselja, pa tudi razočaranj. Ob oblikovanju resne zveze je pomembno, da zgradiš odnos na dobrih temeljih. To, da te nekdo dojema kot »zasilni izhod«, če se prvotna zveza ne obnese, nikakor ni obetavna osnova prihodnjega odnosa, saj lahko sčasoma v tebi vzbuja občutke manjvrednosti, nesprejetosti in zamenljivosti. Pri punci pa se lahko pojavi premlevanje, ali je sprejela pravilno odločitev, zato je malo verjetno, da bi bil kateri od vaju zares zadovoljen. Dolgotrajna zveza, ki je izpolnjujoča, se začne predvsem s spoštovanjem partnerja, česar pa ta punca do tebe žal ne izkazuje.
Verjamem, da jo imaš zelo rad, ne more pa od tebe zahtevati, da čakaš, ali se bo njena druga zveza obnesla ali kdaj te bo končno poiskala. Veliko zmenkov lahko poteka dobro in se na osebo navežemo, vendar so takšna dejanja, kot jih punca počne tebi, zelo boleča in žaljiva.
Za v prihodnje ti predlagam, da začenjaš odnose le z osebami, ki niso v zvezi in so ti pripravljene dati priložnost, pa tudi, da vedo, kaj si želijo. Pomembno je, da trenutno najdeš način, kako se z bolečino spopasti na konstruktiven način – divjanje z avtomobilom sem nikakor ne sodi, saj s tem ogrožaš tako sebe kot druge. Zapiši svoje občutke v dnevnik, pogovori se s prijatelji, intenzivno se ukvarjaj s hobijem, ob katerem ti uspe situacijo odmisliti. Razumem, da te bo za punco skrbelo in verjamem, da bo vsaj malo hudo tudi njej, vendar je tovrsten odnos preveč boleč, da bi ga lahko nadaljeval in se ob tem še dobro počutil.
Vedno si dobrodošel, da se ponovno oglasiš v svetovalnici. Upam, da se boš kmalu počutil bolje.
Lepo te pozdravljam,
Jasna Verčko, mag. psihologije