Pozdravljeni,
mi lahko prosim svetujete kaj naj naredim glede  na to da sta 2 fanta zaljubljena v mene. En fant hodi v 7.r. drug pa v 8.r.V enega od njiju sem tudi jaz. Ampak je tisti zelo sramežljiv kot Jaz.Jaz pa sem v 6.r zdaj smo zaključili razred. Dugo šolsko leto bomo spet višji razred in moja simpatija(iz 8.r.)bo v 9.r.Jaz pa v 7.r.
Tisti ki bo drugo šolsko leto v 8.r. je rekel da je ljubosumen na drugega. Ker je tako lepa in delavna ženska v njega. Res ne vem kaj naj naredim. Že v naprej se vam zahvaljujem če mi odgovorite.
• Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
najprej hvala, da si se obrnila na svetovalnico in delila svoje doživljanje.
Pišeš, da sta vate zaljubljena dva fanta. V enega izmed omenjenih fantov si sicer zaljubljena tudi ti, vendar sta oba bolj sramežljiva. Drugi fant pa je ljubosumen, ker si želi tvoje naklonjenosti. Verjamem, da si postavljena v neprijeten položaj, ker si po eni strani želiš, da bi se ujela s simpatijo, na drugi strani pa ti je še vseeno mar za čustva drugega fanta in si ga ne želiš prizadeti.
Sedaj se sprašuješ, kaj narediti. Na žalost ti ne morem ponuditi konkretnega odgovora, ker je ta pravzaprav odvisen od tebe. Od tvojih želj, čustev, pričakovanj. Predlagam ti, da razmisliš kaj si resnično želiš - da se bolje spoznaš s simpatijo, da s simpatijo vzpostaviš prijateljski odnos, da imaš z drugim fantom dober odnos ali pa mogoče čisto kaj drugega. Izhajaj iz sebe in tega, česar si res želiš. Glede na to, da si omenila, da si tudi ti zaljubljena, verjamem, da so tvoje želje povezane s to simpatijo. Čeprav ti ni vseeno kako se na to odziva drugi fant, ki je zaljubljen vate, bi bilo dobro, da narediš tako, da boš ti srečna. Pomembno je zgolj to, da svoje namere iskreno in spoštljivo razložiš - simpatiji in fantu, ki si mu všeč. Da fanta ne zavajaš in mu vzbujaš napačne občukte, temveč da pojasniš kako ti doživljaš celotno situacijo in kakšne so tvoje želje.
Glede simpatije pa lahko razmisliš, na kakšen način bi skušala vzpostaviti stik. Ali obstajajo kakšne dejavnosti, ki so vama všeč in bi jih lahko počela skupaj? Ali obstajajo načini, da bi lahko skupaj preživljala čas? Si tega zares želiš?
Verjamem, da sem s tem zapisom odprla številna vprašanja, vendar verjamem, da ti bo razmišljanje o tej temi pomagalo nati odgovore na tvoja vprašanja.
Lepo te pozdravljam in ti želim vse dobro,
Urška Pisar, mag. psihologije