Pozdravljeni!
Stara sem 18 let in reeees si želim nekoga, ki bi me objel, imel rad in bil zame. Nekoga, ki bi imela podobne interese in bi skupaj hodila okrog. Res ne vem, kje naj iščem fanta. Sicer sem bolj sramežljive narave, ampak sem pripravljena narediti vse v tej smeri. Ko gledam druge moje starosti, ki imajo že vsi fanta oz. punco, jim kar zavidam. Poleg tega so imeli že vsi pri tej starosti vsaj eno vezo, jaz pa še nič.
Imate kakšen dober nasvet, kako naj si najdem osebo, ki bi mi bila namenjena? Kje naj še iščem? Namreč v družbi imam občutek, da za nikogar nisem zanimiva in noben sam od sebe ne začne pogovora z mano ali me povabi kam.
Hvala in lep pozdrav
Uredništvo
Anja Rakovec

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena!
Fanta boš najlažje našla, če se boš čim več vključevala v družbo in se udeleževala družabnih dogodkov. Glede na tvojo starost sklepam, da zaključuješ ali si že zaključila srednjo šolo in boš kmalu bodisi začela s študijem ali pa si našla zaposlitev. V primeru, da greš študirat, bo iskanje fanta zate še toliko lažje, saj boš verjetno spoznala veliko novih ljudi in se imela priložnost udeleževati številnih dogodkov in zabav za študente. Tudi če ne boš študirala, se lahko vseeno udeležuješ teh dogodkov in tam spoznavaš ljudi svoje starosti. Svetujem ti, da si karseda odprta za spoznavanje ljudi nasploh, ne le potencialnih partnerjev, saj nikoli ne veš, kje se lahko pojavi priložnost, da spoznaš koga zanimivega.
Pišeš, da si želiš nekoga, ki bi imel podobne interese kot ti in bi bil pripravljen s teboj hoditi naokrog. Takšno osebo boš najlažje spoznala, če se boš udeleževala aktivnosti, ki so ti zanimive in te pritegnejo. Lahko si poiščeš kak nov hobi, se lotiš kakšnega športa ali se vpišeš v umetniški, jezikovni ali kak drug tečaj. Tam boš avtomatsko obkrožena z ljudmi, ki jih takšne stvari zanimajo in zelo verjetno boste imeli marsikaj skupnega. V kolikor so se zate začele poletne počitnice, je to tudi odličen čas za odhod na dopust, kjer prav tako lahko spoznaš veliko novih, zanimivih ljudi. Čeprav je dopust v tujini odlična priložnost za spoznavanje novih ljudi in širjenje obzorij, pa ti ni potrebno iti tako daleč, da bi koga spoznala. Poleti je tudi v Sloveniji ogromno dogodkov, ki se jih udeležujejo ljudje iz cele države in tudi iz tujine. Če imaš rada glasbo, so odlična izbira denimo glasbeni festivali, ki so verjetno največje zbirališče mladih pri nas.
Glede na to, da si se opisala kot precej sramežljivo osebo, verjamem, da številne naštete možnosti zate morda predstavljajo stres in so izven tvoje "cone udobja". Se mi pa zdi zelo spodbudno, da si na tem področju pripravljena marsikaj narediti, tudi če ti na začetku ne bo povsem prijetno. Verjamem, da ti ne bo žal, če se boš izpostavila in aktivno vključevala v čim bolj različne družbe. Na ta način boš namreč pridobila tudi na samozavesti in premagovala svoj strah pred spoznavanjem novih ljudi. Prepričana sem, da še zdaleč ni res, da za nikogar nisi zanimiva. Verjetno le še nisi spoznala prave družbe sebi podobnih ljudi. Da pa bi jih spoznala, je pomembno, da si karseda odprta in tudi sama začneš pogovor z drugimi, sama koga kam povabiš itd.
Želim ti veliko sreče in poguma!
Anja Rakovec, dipl. psihologinja (UN)