Fant sem star 13 in dokuncujem  8 razred
Lahko punce v čim vecjem stevuli poveste kako naj svojemu crushu pivem da sem v njo drugo leto bova skupaj pri enemu od zbirnih predmetov če kaj pomaga pa še to pac jaz si želim punco pa tudi če ni punca neko prijateljico s katero se lahk pogovarjam normlalno ker nimam veliko družbe la tudi če ni moja punca samo da se lahko z njo družim
Aaaa oa še to mogoče veste punce kako (na nek način greš malo bolj v družbo pa da je ena npr. Vate sam zanima me
Pač sicer sm kar poseben ker ko si najdem družbo se lahko pogovarjam velik samo za starejšimi osebami (pa jih velikokrazlt sploh ne poznam )prosim čim več povejte kaj vam je všeč pri fantih ..
Ciao bella pa hvala če boste odgovorile hvala ????????
• Uredništvo
Uredništvo
Pozdravljen.
Ker naslavljaš svoje vrstnice smo tvoje vprašanje objavili. Če bi želel še podporo svetovalcev, sporoči.
Pozdrav iz uredništva
• Wr
Wrangler toretto
Ja lahko tudi svetovalce
• Uredništvo
Lea Figelj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen!
Če prav razumem tvoje vprašanje, te zanima predvsem, kako navezati stik s punco, ki ti je všeč, pa tudi, kako spoznati več ljudi in se lažje vključiti v družbo. Iz tvojega zapisa sem dobila občutek, da si želiš nekoga, s komer bi se lahko pogovarjal in se dobro razumel, ne glede na to, ali bi bila to punca ali prijateljica. Mislim, da je to čisto lepa želja.
Sprašuješ tudi, kaj je puncam všeč pri fantih. Resnica je, da smo si ljudje zelo različni in enotnega odgovora ni. Veliko deklet pa ceni, če je fant prijazen, spoštljiv, zna poslušati, je iskren in se ob njem počutijo sproščeno. Veliko bolj kot to, da poskušaš narediti popoln vtis, je pomembno, da si takšen, kot si.
Ker bosta drugo leto skupaj pri izbirnem predmetu, boš imel lepo priložnost, da jo najprej malo bolje spoznaš. Ni ti treba že na začetku povedati, da ti je všeč. Veliko bolj naravno je, da začneš s kakšnim čisto običajnim pogovorom. Lahko jo vprašaš kaj o šoli, izbirnem predmetu ali o kakšni stvari, ki jo imata skupno. Če bosta ugotovila, da se rada pogovarjata in dobro razumeta, se bo vajin odnos lahko razvijal naprej.
Napisal si tudi, da se lažje pogovarjaš s starejšimi kot z vrstniki, če sem te prav razumela. To ne pomeni, da je s tabo kaj narobe. Nekateri ljudje se preprosto hitreje sprostijo v pogovoru z odraslimi, drugi z vrstniki. Čeprav ti bo morda na začetku z vrstniki malce neprijetno, se vsega lahko sčasoma naučimo – vsak nov pogovor je ena majhna vaja!
Za konec pa bi ti rada še povedala, da se ne obremenjuj preveč s tem, kako narediti, da bo neka punca "vate". Na to žal nimamo velikega vpliva. Veliko več lahko narediš s tem, da si prijazen, iskren in odprt za nova poznanstva. Tako boš veliko lažje našel ljudi, ob katerih boš sprejet takšen, kot si, in iz tega se potem lahko razplete marsikaj, tudi ljubezen.
Želim ti veliko poguma pri novih poznanstvih in verjamem, da boš z majhnimi koraki našel ljudi, ob katerih se boš dobro počutil. Lepo bodi! :)
Lea Figelj, dipl. psih. (un)