Zdravo. Mene pa zanima kaj naj naredim če mi je zelo všeč ena starejša ženska(37 let). Hvala
kr
kr_ena_1
odvisn, a je v kakšni zvezi al ne
Uredništvo
Urška Bizjak

Odgovor svetovalke:
Živjo!
Ljubezen in zaljubljenost sta lahko v mladosti zelo močna in intenzivna občutka in pogosto se v tem obdobju še učimo razumeti svoje občutke, odnose in to, kaj si v resnici želimo od drugih ljudi. Včasih nas lahko pritegne tudi kdo, ki je starejši ali drugačen od nas. Simpatija se lahko pojavi, ko nas nekdo navdihuje, ko se ob tej osebi počutimo sprejete, varne ali posebne. Lahko pa oseba predstavlja tudi nekaj, kar nam trenutno manjka. To samo po sebi ni nič nenavadnega, ampak je pogosto del odraščanja in spoznavanja samega sebe.
Na tvoje vprašanje ti težko podam konkreten odgovor, saj tvoje situacije ne poznam dovolj podrobno, prav tako pa so takšni občutki pri vsakem posamezniku lahko zelo različni. Morda lahko najprej razmisliš o tem, zakaj misliš, da ti je ta oseba všeč. Je to res zaljubljenost ali morda občutek varnosti, občudovanja, pozornosti in razumevanja (s strani druge osebe)? V mladosti se lahko namreč včasih močno navežemo na osebe, ki v nas vzbudijo občutke sprejetosti ali pomembnosti, zato ni vedno enostavno ločiti med temi občutki in občutki simpatije oziroma zaljubljenosti.
Želim ti vse dobro!
Urška Bizjak, mag. prof. pedagogike in dipl. sociologinja