Zagledana sem v svojega soseda oddaljena sva 5 minut.V šoli sediva skupaj 3 h.ko sediva skupaj se veliko pogovarjava . Ko se pogovarjava ,gre vsaka napetost stran .Med poukom imava kratke a vidne očesne stike.Imam sošolko A ,ki je popularna in lepa,prijazna . če jo samo omenim v najinih pogovorih zardi in me sprašuje ,če je v koga zagledana A.Zdi se mi ,da v pogovorih uživa ,a nevem če je vame .Hvala za vsak nasvet
• Uredništvo
Aljaž Bogolin

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena, Ana,
hvala, da si tako lepo opisala, kaj se dogaja. Če te prav razumem, ti je s tem fantom prijetno, veliko se pogovarjata in napetost izgine, hkrati pa te skrbi, da mu je morda bolj všeč sošolka A, ker zardi, ko jo omeniš in te začne spraševati o njej.
Pri takih stvareh je res težko vedeti sigurno, ker ljudje lahko zardijo ali sprašujejo iz različnih razlogov. Včasih zato, ker jim je nekdo všeč, včasih zato, ker jim je nerodno, včasih pa zato, ker jih zanima, kaj ti misliš. To, da se ob tebi dobro počuti in da se rada pogovarjata, je vseeno pomemben znak, da mu tvoja družba ugaja.
Če te to res muči, je včasih najbolj razbremenjujoče, da ga vprašaš bolj direktno. Lahko čisto preprosto in mirno, na primer: "A ti je kdo všeč v našem razredu?".
Če bi želela narediti majhen, bolj nedirekten korak naprej, lahko poskusiš tudi čisto preprosto. Na primer, da ga vprašaš, če bi se kdaj dobila še izven šole, recimo za sprehod, za kino, ali pa da gresta skupaj delat nalogo/se učiti. Pri tem je seveda dobro vključiti starše oziroma skrbnike in jih vprašati, če se s tem strinjajo.
Če želiš, se lahko še oglasiš in poveš, kako je šlo ali kaj se je zgodilo.
Vse dobro,
Aljaž Bogolin, mag. psihologije