Pozdravljeni!
Nimam problema, ampak ga imam. Rada bi doživela pravo ljubezen. Do zdaj sem že imela fanta, ampak od tega ni bilo za res v bistvu sam da je lahko nekdo od njih reku ja punco mam in ja. Z nekaterimi nismo bili najbolj kompatibilni z nekaterimi malo bolj, z simpatijami pa nism prišla vštric.. rada bi doživela pravo ljubezen, ne tisto prek telefona ali pa neko prisiljeno. Sem še mlada in nvm kaj mi bo dalo življenje ampak bi rada da se mi to zgodi. Nvm če mi nato lahko pomagate ampak ja. Hvaležna bom če boste. Hvala.
Lp.
• kr
kr_ena_1
jah, prince na belih konjih smo žal vse raztalali čez praznike, zaloga kaže 0  ;-)
imej odprte oči in srce, pa bo kar bo
ni pa prava ljubezen vedno taka kot si predstavljamo - tuki so holivud filmi/serije naredl ogromn škode
• Ža
Žana1
Draga kr_ena_1!
Hvala ti za spodbudne besede????????????, zelo cenim povedano.
Lp.
• Uredništvo
Katarina Šepetavc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena, Žana,
če sem prav razumela, hrepeniš po pristni in pravi ljubezni. Res je, mlada si še in prav verjetno je, da boš nekoč tudi doživela to pravo in pristno ljubezen. Je pa ljubezen nekaj, kar se ne da izsiliti - ne pride vedno takrat, ko si jo pač zaželimo, ampak takrat, ko se srečata prava človeka ob pravem času. In včasih ta čas še ni zdaj – pa je to čisto v redu. Nekoč bo po vsej verjetnosti prišel - morda takrat, ko boš to najmanj pričakovala.
Ne rabiš se zadovoliti z nekom samo zato, da boš lahko rekla, da imaš fanta. Razmisli, kaj si želiš od svojega partnerja, kakšen naj bo, ne samo po izgledu, predvsem po značaju. Prava ljubezen se ne zgodi vedno tako usodno kot v filmih, z vsemi metuljčki v trebuhu in začaranostjo, ki sodi zraven. Prava ljubezen se velikokrat rodi tudi iz prijateljstva, skupnih interesov,...
Če boš odprla oči in srce, boš tudi sama našla pravo ljubezen. Upam, da se nam boš ponovno oglasila in nam povedala, ko se bo to zgodilo.
Želim ti radostne zimske dni in naj bo leto 2026 zate čarobno.
Katarina Šepetavc, univ. dipl. pedagoginja