Pozdravljeni, sem v 8 razredu in sem se noro zaljubila v srednješolca, veliko si pisema in se pogorvarjava, videla se bova tudi na rojstnem dnevu. Vendar mi zadnje čase že 2 dni ne odpiseuje na moja sporočila kaj naj naredim in kako se naj na rojstnem dnevu sporazumevam z njim saj me je malo strah. Hvala za vaš odgovor. Lp Zaljubljena
• Uredništvo
Eva Hršak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
če te pravilno razumem, si zaljubljena v fanta. Kot sem razbrala iz tvojega sporočila, si z njim dopisuješ, vendar pretekla dva dni od njega nisi prejela odgovora. To te skrbi. Zanima te tudi, kako se z njim pogovarjati na prihajajočem rojstnem dnevu.
O čem in kako se z njim pogovarjati na rojstnem dnevu ti težko odgovorim.Verjamem, da se bo pogovor zgodil spontano in zato je nemogoče predvidevati, o čem se bosta pogovarjala. Če pogovor ne bo stekel spontano ti predlagam, da stopiš do njega, ga vprašaš kako je, kako se ima na rojstnem dnevu in nadaljuješ s pogovorom o vsakdanjih stvareh. Najpomembneje je, da ostaneš takšna kot si in se ne pretvarjaš, da si nekdo drug.
Glede neodgovorjenega sporočila pa obstaja veliko razlag. Morda je spregledal sporočilo, lahko da so mu ga starši odvzeli, lahko da je izgubil telefon ...
Želim ti lep teden,
Eva Hršak, mag. prof. angleščine in mag. prof. pedagogike