Pozdravljeni
zanima me kako naj povem fantu (sošolcu) da sem v njega. Vsi sošolci mi pravijo da jim pravi da je v mene. Ampak mene je sram mu povedati. Kako naj mi povem
• Uredništvo
Živa Pirc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena, Julija.
Napisala si, da te zanima, kako povedati sošolcu, da ti je všeč in da ob tem občutiš sram. Ko nam je nekdo zares všeč, se pogosto pojavi mešanica sramu, vznemirjenja in strahu, ker si želimo, da bi se stvar lepo iztekla. Takšni občutki, ki jih imaš so popolnoma okej in so tudi del odraščanja.
Ker praviš, da sošolci govorijo, da je tudi on zaljubljen vate, obstaja verjetnost, da se tudi on počuti podobno kot ti in da mu je prav tako nerodno narediti prvi korak.
Najlažje bo, če izbereš miren trenutek, npr. po pouku, na hodniku ali npr. po sporočilih. Lahko poveš, da si nekaj slišala, kaj so rekli sošolci in ga vprašaš ali je to res.  Včasih je to dovolj, da se pogovor naravno nadaljuje. Seveda pa mu lahko tudi poveš, da ti je všeč. Verjamem, da je to lahko zelo težko, vendar samo na tak način lahko izveš, kaj trenutno on razmišlja.
In ne pozabi, da bo tudi njemu najbrž malo nerodno. Definitivno pa ne moreš narediti nič narobe, če si iskrena in poveš tako kot čutiš. Že to je zelo pogumno in tudi lepo.
Želim ti veliko poguma in vse dobro,
Živa Pirc, mag. psihologije