skuaj s fantom sva ze 3 mesece in pol, ne živiva zelo blizu, samo jaz se trudim za najino vezo ko ga vprasam ce se dobiva mi sploh ne odgovori vsaj en teden sploh se ne pogovarjava, kaj naj naredim je izgubil čustva do mene?
hvala
Uredništvo
Tinkara Primec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Če te prav razumem, imaš fanta, s katerim sta skupaj tri mesece in pol, in opažaš, da se za vajin odnos večinoma trudiš predvsem ti. Zaradi tega se verjetno počutiš zmedeno, negotovo ali celo prizadeto. Povsem razumljivo je, da te takšen odnos spravlja v dvome, saj sama ne veš, kaj se dogaja v njegovi glavi.
Morda te lahko vprašam, ali sta se glede tega že kdaj iskreno pogovorila? V odnosih so prav odprt pogovor, jasnost glede pričakovanj in iskrenost temelji, na katerih lahko gradimo naprej. Če mu mirno poveš, kako se počutiš ob njegovi neodzivnosti, in ga prosiš za iskren odgovor o tem, kaj si on želi in kaj občuti, lahko dobiš bolj jasno sliko, pri čem sta.
Pri tem je tudi dobro, da se vprašaš, kako se ti želiš počutiti v zvezi. Odnos, v katerem se počutiš slišano, spoštovano in kjer trud prihaja z obeh strani. Če boš videla, da njegove želje niso usklajene s tvojimi ali da ne zmore vlagati enako, kot si želiš ti, je to pomembna informacija za razmislek o tem, kako naprej.
Če imaš pa še kakšna dodatna vprašanja ali pomisleke, kar napiši.
Želim ti vse dobro,
Tinkara Primec, dipl. psihologinja (un)