Moje ime je Neja jaz sem zaljubljena v svojega sošolca , ampak on je vame mal in bi bila z njim skupi kot par .
Neja
Uredništvo
Nina Govc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Praviš, da si zaljubljena v svojega sošolca in da se ti zdi, da si tudi ti všeč njemu. Zdaj pa bi si želela, da postaneta par.
Kar doživljaš, je povsem normalno in veliko tvojih vrstnikov se verjetno spopada s podobnimi občutki. To so zelo lepa in hkrati razburljiva čustva, saj zaljubljenost prinaša veliko veselja, pričakovanj, kot tudi nekaj negotovosti.
Verjamem, da se sprašuješ, kako se mu približati in izvedeti, ali čuti enako kot ti. Morda bi bilo dobro, da mi poveš še malo več o vaju: »Ali se že pogovarjata, ali sta prijatelja, kako se razumeta v šoli? Ali skupaj obiskujeta izvenšolske dejavnosti, se pogovarjata med odmori, si pišeta?«
Čeprav se ti morda zdi, da je težko narediti prvi korak, je lahko to čisto preprosto, in sicer s prijaznim pogovorom ali z zanimanjem za stvari, ki so njemu všeč. Pogovori o skupnih interesih ali hobijih, glasbi, filmih ali šolskih temah so lahko enostaven način, da se zbližata. Skozi pogovor se bosta bolje spoznala, zaupanje pa se bo gradilo postopoma.
Pomembno je tudi, da ostaneš iskrena sebi in da se ne spreminjaš zato, da bi mu bila bolj všeč. Dobri ljudje te bodo imeli radi točno takšno, kot si. Čeprav je zaljubljenost čudovita, si vzemi čas in ne hiti s pričakovanji. Naj se odnos razvija počasi, z iskrenostjo in spoštovanjem. Najprej zgradita prijateljstvo, potem pa boš sama začutila, ali je med vama res nekaj več.
Želim ti veliko poguma, prijetnih trenutkov in da vedno ostaneš zvesta sebi.
Lepo te pozdravljam.
Nina Govc, dipl. psih. (un)