Pred enim tednom sem se razsla z fantom. Bila sva skupaj skoraj 4 leta in imela sem ga zelo rada. Mislila sem da boma skupaj do konca življenja.Zdaj ko ga nimam ob sebi se počutim koda sem ostala čisto sama in nimam nc prijateljev. Kaj naj naredim da ga prebolim? Ali naj se probam pobotati z njim?
• Uredništvo
Lina Buršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
verjamem, da si trenutno v stiski in da zelo pogrešaš fanta, bolečina je še sveža in en teden je res kratek čas za popolno prebolevanje. Povsem normalno je, da ob razhodu doživljamo veliko čustev, se sprašujemo, ali bi lahko kaj naredili drugače, in kako bi lahko bilo, če bi se stvari razpletle drugače.
Teden dni res ni veliko. Pusti si čutiti, vse, kar čutiš. Tudi ta intenzivna čustva sčasoma postanejo manj intenzivna. Seveda se lahko kdaj znova pojavijo, a je to naraven del procesa. Recepta za preboleti nekoga pravzaprav ni in tudi ni točne časovnice poteka prebolevanja - gre za proces, zato ga poskušaj sprejeti in si dovoliti čutiti vsa čustva.
Sprašuješ se, ali naj se z njim pobotaš. Okoliščin vajinega razhoda sicer ne poznam, vendar pa praviš, da sta se razšla nedavno. Preden vstopaš nazaj v kontakt s fantom razmisli, kaj bi si želela doseči s tem, ko se pobotata. Bi te to pomirilo, bi s tem lahko dosegla morebitno bodoče prijateljstvo ali pa bi te pogovor le še bolj prizadel? Pomembno je, da v tem ranljivem času poskrbiš tudi zase. Razhod je lahko tudi priložnost, da premisliš, kaj si se v samem odnosu naučila tako o sebi, kot o partnerju in odnosih v splošnem ter česa si želiš (in ne želiš) v prihodnje.
V tem času se obdaj z osebami, ki so ti ljube in s katerimi se dobro počutiš. Pišeš, da se ti zdi, da si ostala sama in da si brez prijateljev. Morda pa lahko prav zdaj ponovno navežeš stike z osebami, s katerimi si nekoč preživljala čas, ali pa spoznaš nove ljudi. Tistim, ki jim zaupaš, povej za svoja doživljanja in stisko. Obenem si vzemi tudi čas zase in za stvari, ki te veselijo in ti dajejo energijo - ustvarjanje, šport, branje ali karkoli drugega, kar ti je blizu.
V kolikor imaš še kakšno vprašanje, smo tu zate.
Toplo te pozdravljam
Lina Buršič, dipl. psihologinja (un)