Pozdravljeni!
Jaz pa tisti fant ki mi je všeč sma najboljša prijatelja ampak učitno čutim nekaj več kot prijateljstvo.fora pa je da se zadnje čase nic ne vidima ker nama učitno ni usojeno.nočem pa pokvarit prijateljstva.
L.p
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena, Kally!
Čeprav razumem, te nekoliko bega negotova prihodnost prijateljstva s fantom, kiti je všeč. Sama si želiš, da vajin odnos ne bi bil zgolj prijateljski, nisi pa prepričana, ali vama je to »usojeno«.
Ker pišeš, da se zadnje čase nič ne vidita, ti predlagam, da fanta pozoveš k druženju – predlagaj mu sprehod, kino, povabi ga na pijačo, vprašaj ga, če bi se skupaj pripravljala na kakšno ocenjevanje v šoli … Ko bosta skupaj preživljala čas, pa opazuj, kako se odziva na to, kar mu poveš, ali mu lahko zaupaš, koliko zaupa on tebi, ali si želi biti v tvoji bližini. Daj mu vedeti, da ti vajino prijateljstvo veliko pomeni. Če zbereš dovolj poguma in če oceniš,da je trenutek pravi, mu lahko tudi zaupaš, da ti je všeč.
V takšnih situacijah je običajno težko prav to, da nikoli ne moremo zares vedeti, kaj druga oseba razmišlja in čuti ter posledično ne moremo z gotovostjo predvideti, kako se bo druga oseba odzvala. Menim pa, da nas iskrenost v besedah in dejanjih vedno pelje pravo pot, zato je tudi z iskreno izpovedjo čustev vredno poskusiti.
Vse dobro in veliko poguma,
Zala Žežlina, univ. dipl. socialna pedagoginja