Všeč mi je sošolka.Rad bi pristopil do nje ampak nikoli ne najdem pravega časa,da bi bila sama oz. odmaknjena od ostalih ljudi. Izkusen pa ravno nimam kako pristopiti do dekleta do katerega nekaj cutis.
PROSIM SVETUJTE MI!
• Uredništvo
Tjaša Rola

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
načinov, kako dekletu pokazati, da ti je všeč, je veliko. Pomembno je, da izbereš takšnega, ki se tebi zdi primeren. Lahko pričneš s tem, da ji nameniš kakšno lepo besedo (jo pohvališ, ko naredi nekaj dobrega, ji daš kompliment glede frizure in podobno). Super poteza je tudi, če jo poskusiš nasmejati. Lahko jo prav tako povabiš na sprehod, pijačo ali morda, da se po pouku dobita in se za kak predmet skupaj učita. Z vsem naštetim ji boš dal vedeti, da je pomembna oseba v tvojem življenju.
Tudi, če njen odziv ne bo takšen, kot si si želel, je pomembno, da pozna tvoja čustva. Lahko boš pomirjen, ker stvari nisi zadržal zase. Zato le pogumno, verjamem, da te čaka še veliko lepih trenutkov zaljubljenosti in ljubezni.
Za kakršnokoli dodatno vprašanje sem ti na voljo.
Bodi dobro, lepo te pozdravljam,
Tjaša Rola, mag. psihologije
• Pi
Pikica
Kako naj pristopom do fanta ki mi je všeč?
Hvala za odgovor.
• Uredništvo
Ana Lampret
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Na tvoje vprašanje ti zelo težko odgovorim, ker nisi napisala ničesar o svoji trenutni situaciji. Moj odgovor bo tako precej kratek in splošen.
Če ti je nekdo všeč in ga že poznaš, potem prevzami pobudo in ga povabi ven. Če ti je to težko storiti v živo, lahko fanta kadarkoli povabiš preko spleta ali sms-ov na pijačo, sladoled, v kino ipd. Za to potrebuješ zgolj 5 sekund poguma. Pri iskanju romantičnih razmerij je potrebna samoiniciativnost, da aktivno izkažeš zanimanje za nekoga.
Zveza z nekom zahteva trud in vztrajnost, tudi ko imaš slab dan. Ker gre v razmerja veliko našega časa in truda, je dobro, da ti je oseba, s katero si v razmerju, res všeč. Tako se splača počakati na nekoga, ki ti bo res pri srcu in s komer se boš res dobro razumela.
Tudi če se ne izzide je to, da si samska, lahko priložnost, da ugotoviš, kako dobra družba si lahko sama sebi. Poskusi kakšen nov hobi, ki si si ga že dolgo želela poskusiti in ga lahko izvajaš sama brez drugih (npr. slikanje, tek, poslušanje glasbe). Morda boš ugotovila, da je biti sam lahko zelo prijetno in bo tudi čakanje "princa na belem konju" lažje.
Upam, da ti moj odgovor kako pomaga.
Lepo bodi.
Ana Lampret, mag. psihologije
• SI
SIVEK
Kako veš ali sem morda fantu všeć? Hvala za odgovor????
• Uredništvo
Tina Toman
Odgovor svetovalke:
Sivek pozdravljen!
Predvidevam, da je to fant s katerim se srečuješ oziroma se videvata. Skušaj preživeti čim več časa v njegovi družbi, pogovarjaj se z njim. Bodi pogumen in ga povabi na sok po šoli, če imaš to možnost. Boš videl, če ti bo vračal naklonjenost. Marsikaj se da razbrati že iz pogovora. Potem obstaja možnost, da se bo kemija zgodila.
Če pa se to ne bo zgodilo, pa ne bodi žalostnen, boš videl, ko boš spoznal sorodno dušo, boš to vedel in čutil.
Kar pogumno!
Tina Toman, prof. sociologije in uni. dipl. politologinja