Z fantom boma jutri imela 1 mesec odkar sma skupaj.
Spoznala sva se v punatu drugače sma drug od drugega oddaljena 54minut z avtom.
Zadnja dva dni v punatu me je torej vprašal če bi bila njegova punca rekla sem JA ker sem tudi jaz bila v njega. Veliko sma se pogovarjala, objemala ter tudi ko smo šli na sprehod ob plaži sma se držala za roke.
Nato pa je bilo punata konec. Prve dni mi je veliko pisal kako me ima rad, da me pogreša, da me ljubi in takšne stvari. Nato pa je imel vedno manj časa šel je na morje z družino ni mi več toliko snepal itd.
Večkrat sem ga vprašala če je kaj narobe in rekel je ne. Vsak večer mi je še vedno pisal nocko rad te imam in tako naprej.
Zdaj pa mi snepa vedno manj ter tudi zvečer mi napiše samo lahko noč nič več ne pove da me ima rad ali karkoli drugega.
Skrbi me da sem storila kaj narobe ker nasploh overthinkam in vse.
Se da kako izvedeti kaj je narobe če je mogoče zgubil filinge zame itd..?
Uredništvo
Urška Horvat

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Praviš, da sta s fantom skupaj en mesec, spoznala sta se na morju in tam je bilo med vama veliko bližine. Po tem, ko sta se vrnila domov, ti je na začetku veliko pisal, zdaj pa opažaš, da piše manj in da se ne izraža več tako toplo kot prej. Skrbi te, da si naredila kaj narobe ali pa da je pri njem nekaj drugače.
To, kar doživljaš, je čisto razumljivo. Opazila si spremembo in te je strah, da se čustva ohlajajo. V resnici pa so odnosi na daljavo zahtevnejši, ker bližino težko ohranjaš samo preko sporočil. Na začetku so občutki zelo močni, potem pa vsakodnevne obveznosti in razdalja naredijo svoje. To še ne pomeni, da si ti kriva ali da ga ne zanimaš več, lahko pa pomeni, da je treba iskati nove načine, kako ostati povezana.
Kaj lahko narediš:
• Poskušaj še enkrat odpreti iskren pogovor. Povej mu, da si opazila spremembo in mu pri tem opiši, kakšne posledice ima to zate (npr. overthinking) in kako se ob tem počutiš.
• Namesto sporočil predlagaj video klic, kjer se lahko bolje povežeta.
• Povej mu, kaj ti veliko pomeni – npr., da ti je lepo, ko ti napiše, da te ima rad, ker ti to daje občutek varnosti in bližine. Vprašaj tudi njega, kaj je njemu v razmerju pomembno, da se bosta lažje razumela.
• Če starši dovolijo, poskusita načrtovati srečanje v živo, da spet začutita bližino.
• Sprejmi tudi možnost, da so se njegova čustva spremenila in da to ni tvoja krivda. Pomembno je, da dobiš jasen odgovor, da se ne boš mučila z ugibanjem.
Veliko poguma ti želim! V primeru še kakšnih vprašanj sem ti na voljo.
Urška Horvat, dipl. psihologinja (UN)