Sem učenec 2. letnika srednje šole. Sem fant in sem gay kar pomeni da so mi všeč fantje. Mami sem že povedal o moji spolni usmerjenosti, očetu pa si ne upam. Ne vem kaj naj naredim, saj mi je v tej situaciji zelo težko in ne upam si tega povedati in prosto govoriti o tem da starši.
• Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Pozdravljen,
Verjamem, da ti o svoji spolni usmerjenosti ni lahko govoriti s starši. Po navadi so na začetku zelo pomembni podporni prijatelji in sošolci, saj se z njimi lažje povežemo in iskreno izrazimo kaj čutimo. O tem ne rabiš takoj govoriti s starši – to lahko narediš takrat, ko se na to čutiš pripravljenega. Enako velja tudi za razkritje. Najprej se vedno razkrivamo osebam, ki jim najbolj zaupamo in predvidevamo pozitiven odziv, saj je to za nas zelo pomembno. Zato so tudi tukaj na začetku zelo pomembni prijatelji. Če pri očetu zaenkrat še nisi prepričan ali bi se razkril ali ne, si pri tem lahko vzameš čas. Če lahko zaupaš mami in z njo vsaj v določeni meri spregovoriš o tem je to že dober začetek.
Prilagam tudi prispevek, ki smo ga napisale o razkritju. Upam, da ti bo v pomoč J
https://www.tosemjaz.net/razisci/spolnost/razkriti-se-ali-ne-razkriti-se-to-je-zdaj-vprasanje/
Lep pozdrav,
Eva Mulej Vrabič, mag. zak. in druž. štud.
svetovalnica Legebitra