rada bi imela fanta,v druzbi smo samo zaljubljeni v drug drugega ampak nimamo parov trenutno nisem v nobenega zaljubljena sm bla pa ze v dosti fantov mislim res dosti mogoce sm bla z enim par ampak ubistu sploh nisva hodila na zmenke niti pogovarjala se nisva naslednje leto sm ga pustila saj sem se spet zaljubila v enega drugega starejsega ki me je kasneje izigrav trenutno mi ni noben vsec ampak bi ga rada mela brez njega sem sej nevem puncam lahko vse poves ampak ni tako kot ce bi fantu on te bolj poslusa punce te pa samo prekinjajo in govorijo samo o sebi skozi razmislam samo o njemu pa vsi pari v filmih so tako lepi in potem samomislim da sem zguba neprivlacna in grda
• Mo
Moli 15
Ja, te razumem. Razumem, da bi rada imela fanta. Verjamem, da ga boš slej ko prej dobila. Glede filmov pa se ne primerjaj z zaljubljenci  iz filmov. Redko kdo ima tako srečen zakon kot iz filmov.
Držim pesti, da najdeš fanta kot si ga želiš.
LP, Moli
• Uredništvo
Ana Lampret

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Praviš, da si močno želiš imeti fanta in popolno zvezo, kot jo imajo liki iz filmov in serij. Ko gledaš filmske pare, se ti zdi, da je s tabo nekaj narobe, ker fanta kljub temu (še) nimaš.
Vidiš lahko, kako punce v filmih uživajo ob svojih fantih in se sprašuješ, zakaj se ti to še ni zgodilo. Dobro se je zavedati, da so ljubezenska razmerja v filmih povečini prikazana zgolj enostransko – poudarek je na lepih in romantičnih trenutkih, konflikti in nesporazumi med partnerjema so kratkotrajni in se vedno izidejo. Biti v razmerju je zagotovo lahko precej prijetno, vendar prinaša tudi dosti odgovornosti. Druženje s fantom ti lahko vzame velik del tvojega prostega časa, ki ga imaš posledično manj za druženje s prijatelji in ukvarjanje s hobiji.
Zveza z nekom zahteva trud in vztrajnost, tudi ko imaš slab dan. Ker gre v razmerja veliko našega časa in truda, je dobro, da ti je oseba, s katero si v razmerju, res všeč. Tako se splača počakati na nekoga, ki ti bo res pri srcu in s komer se boš res dobro razumela.
Dobro se je zavedati, da bi bilo dosti filmskih zvez v resničnem življenju lahko precej problematičnih in nezdravih. Ljubosumni in nadzorujoči fantje so npr. pogosto prikazani kot idealni partnerji, njihov kontrolirajoč odnos do punce ni prikazan kot nekaj slabega ampak kot izraz fantove velike ljubezni zanjo. Ko naslednjič gledaš kakšen ljubezenski film poskusi biti kritična do vsebine in se vprašaj, kako bi takšna zveza izgledala v resničnem življenju. Zagotovo nenehni prepiri, ljubosumje in spletke ne bi bili prijetni in bi se takšnega razmerja kmalu naveličala.
Morda je to tudi priložnost, da ugotoviš, kako dobra družba si lahko sama sebi. Poskusi kakšen nov hobi, ki si si ga že dolgo želela poskusiti (npr. slikanje, tek, poslušanje glasbe). Morda boš ugotovila, da je biti sam lahko zelo prijetno in bo tudi čakanje "princa na belem konju" lažje.
Upam, da sem ti s svojim odgovorom lahko kako pomagala.
Lepo bodi,
Ana Lampret, mag. psihologije