Stara sem 13 let in se nikoli nisem obcutila ljubezni. A je kaj narobe z mano? Ko me doma nahecajo ce imam fanta vedno zacudeno pogledam oni pa se nato ustrasijo da imam kaksne tezave
Uredništvo
Cita Jenko

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Trenutno si v obdobju, ko se telo, misli in čustva hitro spreminjajo. Ljubezen, zaljubljenost in odnosi se pri vsakem razvijajo drugače. Nekateri se začnejo zanimati za romantične odnose zelo zgodaj, drugi veliko kasneje – in vse to je povsem normalno.
To, da še nisi občutila ljubezni ali da se ti zdi, da te ta tema ne zanima toliko kot nekatere druge, ni znak, da je s tabo kaj narobe. Morda si bolj osredotočena na druge stvari, kot so prijateljstva, hobiji, šola ali pa samo še nisi srečala nekoga, ob katerem bi se kaj posebnega prebudilo.
Kar se tiče staršev ali družine – včasih odrasli iz heca ali navade sprašujejo, če imaš fanta, in ko opazijo, da se odzoveš drugače kot pričakujejo, jih to lahko zmede. Ne zato, ker bi bilo s tabo kaj narobe, ampak ker morda še ne razumejo, kako ti doživljaš stvari, kaj ti je pomembno in kako gledaš na odnose.
Če želiš, jim lahko poveš kaj čutiš – na primer, da te ljubezen trenutno še ne zanima in da se v zvezi s tem počutiš v redu. Morda jim bo to pomagalo bolje razumeti tvojo notranjost in nehali bodo sklepati nekaj, kar ni res.
Naj te ne skrbi, če tvoji občutki ne sledijo nekemu »povprečju«. Vsak ima svojo pot.
Tu smo, če boš imela še kakšno vprašanje!
Srečno!
Cita Jenko, mag. psihologije