Sem zelo čustvena, prav tako  sem pred 4 leti spoznala enako dušo... in ja, ljubezen.
Oba izhajava iz družin, kjer sva doživljala fizične in psihične travme. V štirih letih, sva ogromno stvari premagovala skupaj, se razvijala in duhovno rasla.
Fant trpi za socialno anksioznostjo. Razumem ga zelo, ker sem pred leti sama šla čez to obdobje in se očistila stisk.
Stiske doživlja že več let preden sva se spoznala in edino rešitev, ki jo vidi je, da odide iz tega okolja v tujino. To vem od kar sva se spoznala. Jaz z njim ne morem, ker imam otroka od prej.
Najin odnos se je zelo poglobil, vidim ga takega kot v resnici je in ga sprejemam, še več vedno bolj ga ljubim in me vedno bolj, zelo boli, da bo kmalu njegov odhod. Tako zelo verjame, da ga bo to pozdravilo, da nemorem nič drugega kot mu dati svobodo. Dajem mu jo, res, zavestno.
Ampak mene boli, boli me izguba. Prosim za besedo, napotek, ki bo olajšal bolečino.
Zakaj se bojim izgube, zapuščenosti.?  Zakaj sem prepričanja, da mu nisem dovolj, da rabi več in to me boli. Rada bi mu bila vse, kot je on meni.
Hvala❤
• Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
najprej hvala, da si se obrnila na svetovalnico in si tako poglobljeno ter iskreno delila svoje doživljanje.
Pišeš, da si pred štirimi leti spoznala svojo ljubezen, s katero si se resnično povezala. V tem času sta skupaj premagala mnogo ovir in dosegla nekaj, kar je težko ubesediti. Ker njega spremlja težka preteklost, si želi oditi v tujino. Sama to po eni strani razumeš in ga pri tem podpiraš, na drugi strani pa je dejstvo, da bo on odšel, zate zelo boleče. Pišeš, da se bojiš izgube in tega, da te bo zapustil. Verjamem, da ti je res hudo in da se počutiš nemočno. Želiš si, da bi ostal ob tebi in da bi mu lahko ti nudila to, kar nudi on tebi, čeprav veš, da mu bo odhod dal svobodo, ki jo potrebuje. Samo predstavljam si lahko, kako težko ti je, ko si želiš ljubezni in pripadnosti, hkrati pa veš da tvoje želje niso povsem združljive s tem, kar je najbolje zanj.
Sprašuješ se tudi, zakaj imaš občutek, da mu nisi dovolj. Verjamem, da si mu bila skozi ta leta in težka obdboja zelo dobra opora. Je pa razumljivo, da se glede na vse sprašuješ in dvomiš v to ali si bila dovolj. Razmisli, če bi ti bilo lažje glede omenjenih občutkov, če bi se z njim pogovorila o tem. Glede na to, da sta si že delila najbolj intimne in skrite občutke, verjamem, da bi bil pripravljen prisluhniti tudi tvojim doživljanjem.
Želela bi si, da bi obstajale besede, ki bi ti pomgale. Na žalost je vsaka izguba boleča in posledično potrebujemo čas, da jo predelamo. Čeprav je težko, se skušaj osredotočiti na vse dobre stvari, ki sta jih doživela skupaj. Kaj vse ti je vajina zgodba dala, kakšna oseba si postala v odnosu z njim. Verjamem, da bo sprva to še dodatno odprlo nekatere rane, vendar skušaj na vse pogledati iz drugačne perspektive - perspektive, kjer ceniš to, da si ravno pred štirimi leti naletela nanj in si imela z njim možnost ustvariti mnogo čudovitih spominov. Ob tem pa ne pozabi na aktivnosti in stvari, ki ti v težkih trenutkih pomagajo.
Želim ti, da bi čim lažje predelala te občutke in da bi te ob tem spremljale pozitivne misli.
Vse dobro,
Urška Pisar, mag. psihologije