Zdravo moje ime je ajda in sem zaljubljena v sošolca ,ki mu neznam povedati in si ne upam.kaj naj naredim noce se spoprateljiti z mano.
Uredništvo
Lara Tušek

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
praviš, da ti je všeč sošolec, vendar ne veš, kako bi mu to povedala, in sklepam, da te skrbi, kako se bo odzval. Lepo je slišati, da imaš simpatijo in bi se rada zbližala z njim. Zate se ravno začenja obdobje spoznavanja novih čustev, povezanih z ljubeznijo in medosebnimi odnosi. Pomembno je, da med tem procesom spoznavaš sebe in zaupaš svojim občutkom.
Da bi lažje razumela tvojo situacija, me zanima, kaj točno misliš s tem, da se noče spoprijateljiti s tabo? Mogoče se v šoli raje druži s fanti in o dekletih še ne razmišlja na način, da bi v njih videl simpatije. Lahko se mu vseeno poskušaš približati in vzpostaviti prijateljski odnos. To lahko narediš tako, da se mu nasmehneš, ga pozdraviš ali poskušaš z njim poklepetati med odmorom v šoli. Če imate v šoli priložnost delati v dvojicah ali skupinah, lahko to izkoristiš, da se z njim zbližaš preko šolskih aktivnosti, kasneje pa tudi izven šole. Če ti je lažje in imaš priložnost, lahko pogovor začneš tudi preko socialnih omrežij ali sporočil na telefonu. Na tak način bo mogoče tudi pogovor v živo lahko bolj prijeten in vama bo lažje vzpostaviti prijateljski odnos. Pogovor lahko navežeš na različne tematike, najverjetneje pa se bo odvil spontano, zato naj te ne skrbi. Zelo pomembno je, da se s fantom dobro spoznaš, saj tako vidiš, ali ti je zares všeč. Ko se boš ob njem počutila udobno in sproščeno, je pravi čas, da mu zaupaš svoja čustva do njega. Nikamor se ti ne mudi, vsak odnos se razvija dlje časa.
Vzpostavljanje stika z drugo osebo in zaupanje svojih občutij je lahko zelo strašljivo, zato ti želim veliko poguma pri grajenju odnosa s svojo simpatijo! Vesela bom, če mi sporočiš, kako je šlo. Če pa imaš še karkšnokoli vprašanje, sem ti vedno na voljo.
Srečno!
Lara Tušek, mag. psihologinja