Pozdravljeni,
že dolgo časa sem zaljubljena v sošolca a vem da on ni vame ker sem močne postave, začela sem hujšati, nevem kako naj pristopim do njega?, kako naj mu povem da mi je všeč?
prosim odgovorite mi
lep pozdrav
• Uredništvo
Cita Jenko

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Najprej bi te rada spomnila, da tvoja vrednost ni odvisna od tvoje postave. Vsak človek je edinstven, privlačnost pa je veliko več kot samo zunanjost – sestavljajo jo samozavest, prijaznost in energija, ki jo izžarevamo. Če samo obrneš situacijo – ti je sošolec všeč samo zaradi postave in videza, ali nečesa drugega?
Praviš, da mu nisi všeč zaradi postave. Ali ti je to sam povedal? Če ja, potem morda ni prava oseba zate, saj nekdo, ki je vreden tvoje naklonjenosti, ne bo presojal le na podlagi zunanjega videza. Če pa tega nikoli ni rekel, je možno, da je to le tvoja interpretacija – in kdo ve, morda mu je ravno tvoja samozavest tista, ki ga bo pritegnila!
Če želiš pristopiti do njega, mogoče poskusi najprej vzpostaviti prijateljski stik. Sta se že kaj pogovarjala? Imata kakšne skupne interese, o katerih bi lahko govorila? Včasih so preprosti pogovori najboljši način za ustvarjanje bližine.
Ko boš začutila, da se ob njem počutiš udobno, mu lahko na preprost način poveš, da ti je všeč. Ni treba komplicirati – lahko mu rečeš nekaj takega: "Zelo rada se pogovarjam s tabo, res si mi všeč. Bi se kdaj družila tudi izven šole?"
Ne glede na njegov odziv ne pozabi: njegova reakcija ne določa tvoje vrednosti. Pomembno je, da ostaneš zvesta sebi in da ceniš to, kar si.
Pogumno! :)
Cita Jenko, mag. psihologije