ojla sem maja in imam resen problem zaljubljena sem v fanta ze eno leto nekaj casa sva mutila in potem se je to ustavilo on je imel umes 4 punce jaz pa 2 fanta ampak na koncu se vedno vrneva en drugemu nevem zakaj zanima me kaj naj storim mislim da me on na nek nacin samo iskorisca samo ko ga pogledam v oci je to pogled k pravi drugace je zelo velik zapeljivec in ima lahko katerokoli punco ko je bil v zvezi me je sevedno zapeljeval in vse njegove biuse me ne marjo prevec ker jim vedno ponavlja zakaj niso kot jaz ce smo iskreni je fant use samo lojal ne to mu negre od rok mislim da ga lahko spremenim ampak mi usi govorijo da ne kaj pravite
• na
nayasa-123
maja pozdravljena jz mislim da bi se z fantom morala o tem resno pogovoriti in povedati kaj cutis do njega
• Uredništvo
Katja Frelih

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Maja,
s svojim vprašanjem glede odnosa med tabo in fantom si se obrnila na nas. Pišeš, da si že eno leto zaljubljena v fanta, da sta nekaj časa "mutila", sedaj ne več. Vmes sta imela druge punce oz. ti fante, na koncu, pa pišeš, da vedno prideta skupaj. Praviš, da je pravi zapeljivec, da je vse, samo lojalen ne in da misliš, da ga lahko spremeniš.
Morda si najprej postaviš vprašanje kaj ti je pri fantu pomembno - da je lojalen oz. zvest, da je zapeljivec ali ne? Katere so tiste lastnosti, ki so ti pomembne? Edino realno je pričakovati, da lahko spremenimo sebe, svoj pogled na stvari, težje to naredimo pri drugih, sploh če si spremembe na želijo. Je pa velikokrat tako, da ko spremnimo sebe, se spremeni tudi drugi, s katerim smo v odnosu. Morda se tudi vprašaš zakaj si želiš biti z njim, kaj ti je všeč na njem, kaj je tisto kar te vleče k njemu? Morda tudi iskreno spregovoriš z njim - kaj on želi od tebe, ali si želi odnosa ali zgolj avanture ali kaj drugega? Če/ko bosta ubesedila stvari, pričakovanja drug od drugega in do drugega, boš morda videla ali si res želiš biti z njim ali ne? Na podlagi tega, se boš morda lažje odločala kako z njim naprej.
Želim ti vse dobro. Poskrbi, da boš zadovoljna z odnosom in da boš dobila, tisto kar si želiš oz. pričakuješ od fanta.
Katja Frelih, univ. dipl. socialna delavka