no fant v katerega sem zaljubljena je zaljubljen vame a jaz tega ne priznam a ko sva bila skupaj sva bila v vrtcu a zdaj je drugače .
nevem kako najse približam
prosim daj mi nasvet
Uredništvo
Urška Bizjak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Če te prav razumem si v fanta zaljubljena, vendar tega ne želiš priznati, kljub temu da veš, da on čuti enako.
Vsak posameznik se z izražanjem čustev sooča na edinstven način. Včasih se ob tem lahko počutimo tudi ranljive, prestrašene in manj samozavestne, kot bi si želeli. Vendar ne skrbi. To se lahko zgodi vsakomur, prav tako pa obstaja kar nekaj načinov za izboljšanje tega. Za zmanjšanje strahu ali ranljivosti, ki jo čutiš, je pomembno, da poskušaš s fantom vzpostaviti pristen in spoštljiv odnos. Na takšen način boš najlažje vzpostavila tudi spoštljivo komunikacijo, ki ti omogoča odprto in iskreno izražanje čustev. S tem lahko izraziš samo sebe, svoje želje, potrebe in občutke v komunikaciji in hkrati upoštevaš občutke in potrebe druge osebe. Če svojih občutkov ne želiš takoj izraziti fantu, se lahko o tem pogovoriš tudi s kakšno drugo osebo ali svoje misli zapišeš v dnevnik. Ko boš čustva izrazila na glas boš dobila jasnejši vpogled vanje in morda spoznala, da te lahko priznaš tudi fantu. Pri premagovanju strahov je začetni korak tudi priznanje, da te je strah in da se s tem soočiš. Ti si že naredila prvi korak, zato le pogumno.
Fantu se lahko približaš na različne načine. Lahko mu podaš kakšen kompliment, ga povabiš k druženju in podobno. Glede na to, da tudi on nekaj čuti do tebe, ti navezovanje stika najverjetneje ne bo povzročalo težav. Če ideji o izražanju čustev še nisi naklonjena ti svetujem, da s fantom najprej oblikuješ dober prijatelji odnos. Preko tega ga boš bolje spoznala. Ugotovila boš lahko v čem sta si podobna, različna, kaj vaju povezuje in podobno. Zagotovo boš skozi čas ugotovila kaj ti je na njemu zares všeč in kaj ne. Ko nekoga bolje spoznamo in se mu približamo, mu navadno lahko tudi bolj zaupamo. Tako boš čez čas odkrila svojo samozavest in pogum, da mu izraziš svoja čustva na način, ki ti bo prijeten.
Želim ti vse dobro! Če potrebuješ še kakšen nasvet pa se lahko kadarkoli ponovno obrneš na nas.
Urška Bizjak, mag. prof. pedagogike in dipl. sociologinja