Pozdravljeni
zanima me kaj naj naredim, če mi moja simpatija nič noče napisati, jaz
pa si mu neupam nič napisati. Vidim ga na hodnikih v šoli in on mene.
Nevem kaj si misli o meni.
lep pozdrav
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena!
Praviš, da ti tvoja simpatija nič noče napisati, ti pa si njemu ne upaš pisati. Srečujeta se, pa ne veš kaj si misli o tebi. Najprej ti moram povedati, da v svojem prevpraševanju in negotovosti nisi sama. Mnogim izmed nas se je zgodilo ali pa se dogaja prav zdaj, da se sprašujemo, kaj si naša simpatija misli o nas, je morda kakšna možnost, da se začneva pogovarjati, kako to, da nič ne napiše in kako naj zberem pogum, da se izpostavim, izkažem svojo ranljivost in prva stopim v stik z njim?
Sprašujem se, kako veš, da ti fant noče pisati? Bi bilo mogoče, da si tudi on ne upa ali pa je tudi on negotov glede tega, kaj si ti misliš o njem? Najbolj gotova možnost, da boš s časoma izvedela, kako te vidi, kaj čuti in o čem razmišlja je, da poskusiš zbrati pogum in stopiš v stik z njim. Morda s kakšnim vsakdanjim vprašanjem, nasmehom, morda, da se mu pri čem pridružiš in ga ogovoriš. Razumem, da to zahteva pogum in je lahko zelo vznemirjujoče, a s tem boš vzela svojo moč v svoje roke in boš lahko vplivala na potek pomembnih dogodkov v svojem življenju.
Če imaš občutek, da trenutno ne zmoreš zbrati toliko poguma pa te vabim, da se vprašaš, česa te je strah, ko pomisliš, da bi fanta ogovorila ali mu nekaj napisala? Kaj je najhuje, kar se ti lahko v tej situaciji zgodi? Ter kaj bi ti pomagalo, da bi ti bilo lažje? Mogoče je, da boš imela po raziskovanju teh vprašanj bolj jasno sliko o sebi in ti bo tako lažje narediti naslednji korak.
Vsekakor se lahko z odgovorom spet obrneš na nas.
Lep pozdrav,
Saga Lucija Škerlep, dipl. inž. agr., BAK pst. znan., specializantka psihoanalitične psihoterapije na SFU v Ljubljani