Dober dan sem urban in hodim v 8. razred. Obnašanje sošolke se je do mene spremenilo,še pred mesecem ma je samo vprašale, če se bom javil zdaj pa že poskuša vneti pogovor, pri športni vzgoji plešemo in ko je moj par prišel mimo njenega se je začela riniti vame z njeno ta zadnjo platjo. Nevem kaj to pomeni in res da je moja simpatija že od prvega razreda zato potrebujem mnenje preden jo uprašam
Ur
Urban
pozabil sem dodati da me včasih gleda in ko jo zalotim ji postane nerodno. Spremenila je tudi stil oblačenja iz svetlega na temno.
Uredništvo
Ana Koščak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen, Urban.
Pišeš, saj te zanima, kaj pomeni vedenje tvoje sošolke, saj se je v zadnjem času spremenilo in je do tebe bolj naklonjena. Poskuša začeti pogovor in ti namenja več pozornosti, kot jo je prej. Verjamem, da si zmeden in ne veš točno, kaj naj si misliš.
Seveda, če si ji zares všeč, ve le ona in nihče tega ne more odgovoriti namesto nje. Zato ti predlagam, da se najprej začneš več družiti z njo. Na primer pozanimaj se, kaj so njeni hobiji in jo o njih povprašaj, morda jo vprašaj o njeni najljubši zvrsti glasbe, najljubših filmih in podobno. Morda ti bo dala še več namigov, če si ji všeč. Ko boš zbral dovolj poguma, pa jo vprašaj, kako se počuti ona, lahko ji tudi sam poveš, da ti je simpatična.
Upam, da sem ti vsaj nekoliko pomagala, želim pa ti kanček sreče in pa veliko poguma. Če imaš pa še kakšno vprašanje, mi ponovno piši,
Ana Koščak, dipl. psih. (un)