Jaz imam ze 1 leto fanta ,in se se nisva nikoli poljubila ali objela,ampak verjetn oba to hoceva samo si ne upava,jaz sem zelo sramezljiva oseba in ne vem kako naj jaz začnem,razmisljala sm ze ce ga v zivo vprasan ampak je cudno vprasati sem ga ze vprasala po telefonu ampak ne gre,vidva se pa vsak dan
• Uredništvo
Amadeja Jurič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
zaupala si nam, da nisi prepričana, kako v tvojem odnosu s fantom spodbuditi objem oziroma poljub.
Praviš, da si že razmišljala o tem, da bi ga vprašala v živo, vendar si tega še nisi upala. To se mi zdi odlična ideja. Morda se ti zdi čudno, ampak v resnici je iskrena komunikacija v odnosih bistvenega pomena. Tudi komunikacija o tem, česa nas je strah, česa si želimo in kako se počutimo. Za začetek lahko poskusiš tudi nekoliko posredno na način, da ga vprašaš kakšno je njegovo mnenje o poljubljanju oziroma objemanju v zvezi in kdaj se zdi njemu primeren čas za to. Vsekakor mu lahko iskreno poveš, da si tega želiš, a ne upaš. Glede na to, da sta skupaj že eno leto, predvidevam, da je o tem že razmišljal tudi fant, a se sooča s podobno težavo, kot se soočaš sama. Imej v mislih, da mu boš s tem najbrž naredila celo uslugo.
Dotakniti se ga lahko poskusiš tudi na drugačne načine, npr. najprej se mu poskusi le približati oziroma se vsedi čim bližje k njemu, nato ga lahko poskusiš prijeti za roko, okrog pasu ali čez ramena. Ko ti bo to udobno, ga lahko poskusiš zares objeti. Včasih si v glavi predstavljamo vse možne scenarije, zaradi česar se na nas zalepi ta neracionalen strah, ki nas potem ovira pri dejanju. Opazuj svoje misli, ki te obdajajo, ko želiš objeti fanta. Kaj je najhuje, kar se lahko zgodi, če ga objameš? Kaj je najboljše, kar se lahko zgodi? In kaj je bolj verjetno, da se bo zgodilo?
Držim pesti, da premagaš ta strah. Sporoči, kako je šlo!
Amadeja Jurič, mag. psihologije