Pozdravljeni
zanima me kaj naj naredim, če mi moja simpatija nič noče napisati, jaz pa si mu neupam nič napisati. Vidim ga na hodnikih v šoli in on mene. Nevem kaj si misli o meni.
lep pozdrav
• Uredništvo
Živa Pirc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
napisala si, da ti je všeč fant, ki ga srečuješ na hodnikih šole, vendar ne veš, kako bi do njega pristopila. Popolnoma te razumem, saj je prvi korak težek in zahteva kar nekaj poguma in odločnosti.
Napisala, si, da ti simpatija noče nič napisati. Ali sploh ve, da si mu všeč? Predlagam ti, da mu sporočiš svoja čustva in občutke, da bo vedel, da ti je všeč. To lahko narediš tako, da mu na hodniku nameniš nasmeh, ga vprašaš kaj glede šole ali pa uporabiš eno od spletnih možnosti klepeta in mu napišeš, kaj lepega. Vem, da je prvi korak težko narediti, vendar boš na ta način, lahko fantu sporočila, da ti je všeč, da bo tudi on lahko spoznal tvoje občutke, hkrati pa boš izvedela, kaj si misli o tebi.
Želim ti veliko poguma,
Živa Pirc, mag. psihologije