Pred nekaj tedni sem začutil pravo ljubezen, do ene punce. Ne morem jo odmisliti iz glave. rad bi ji povedal, da mi je všeč vendar ne vem kako. prosim za pomo. kako naj jaz vem če sem ji všeč?
Li
Limona 1234
Če imaš njeno telefonsko številko jo ogovori z malimi stvarmi(npr.če imata skupne interese)
Si
Simpatija-ljubezen
Meni je že en fant všeč en fant in mu še nisem povedala.kako mu naj to povem?
Uredništvo
Živa Pirc

Odgovor svetovalke:
Živjo,
vesela sem, da si se oglasil in delil svojo izkušnjo – zaupati takšna čustva ni vedno enostavno, zato bravo za pogum! Prava naklonjenost do nekoga lahko prinese ogromno lepih občutkov, hkrati pa tudi nekaj negotovosti in vprašanj, kot so tista, ki si jih postavil.
Kar se tiče tega, kako ji lahko pokažeš svoja čustva – morda začni počasi, korak za korakom. Lahko jo, na primer, bolje spoznaš, preživiš z njo več časa in opazuješ, kako se odziva na tvojo družbo. Če opaziš, da ti posveča pozornost, te gleda in se smehlja, ko sta skupaj, ali te kdaj vpraša kaj o tvojih interesih, so to lahko drobni znaki, da si ji všeč. Ampak pomembno je tudi, da ne pričakuješ takojšnjih odgovorov – včasih čustva potrebujejo čas, da se razvijejo.
Če boš čutil, da bi ji rad pokazal svoje zanimanje, ji lahko najprej nameniš kakšen iskren kompliment, na primer: "Zelo se zabavam v tvoji družbi". S tem pokažeš, da ti je prijetno v njeni družbi, a na sproščen način. Lahko pa jo povabiš na sprehod ali na kakšno dejavnost, ki vaju oba zanima – to bo tudi dobra priložnost, da se lahko bolje spoznata.
Ne pozabi – pomembno je, da ostaneš potrpežljiv in prijazen, tudi če njeni občutki morda ne bodo popolnoma enaki tvojim. Včasih ljudje potrebujejo čas, da se bolje spoznajo in razjasnijo svoja čustva.
Če še kdaj potrebuješ kakšen nasvet ali bi rad delil svoja občutja, sem tukaj zate.
Veliko poguma ti želim!
Živa Pirc, mag. psihologije