zelo sem zaljubljena v fanta iz moje sole velikokrat se pogledava in velikokrat ga sanjam
sošolka mi je rekla da če sanjam svojo simpatijo da to pomeni da tudi on nekaj čuti do mene in me tudi kdaj sanja samo res me je strah da bi dobil punco ali se zares zelo zaljubil res si želim biti s njem strah me je da če bi bila skupaj da bi bila jast čudna zato ker dosedaj je mel punce k so bile naličene do konca itd. jast pa nisem ravno veliko naličena in nimam samo cvekov v šoli ampak tudi 3 itd. čudno mi je da sem se zaljubila v
fanta k ima slabe ocene rad dela stvrai v šoli k jih ne sme je na tel. med poukom itd. ampak do njega čutim posebno vez jast se ne mislim spreminjati samo res da sva si podobna po karakterju samo strah me je varanja kar je že velikokrat naredil ampak se vsejeno bi rada poskusila s njim in tudi pred parimi dnevi je vpraša bivso ali eno punco če bi bila že spet par ampak je rekla da ne ker pač ja ...
želim si biti od njega punca ker se mi se vsejeno zdi da bi bila skupaj dober par to mi pravi tudi prijateljica in da bi se povezala samo kaj naj naredim da se mi bo to
uresničilo in sanje
• Uredništvo
Nina Govc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Praviš, da ti je všeč fant, ki ga pogosto sanjaš in s katerim si prav tako med odmori pogosto izmenjaš poglede. Prijateljica ti pravi, da si mu zagotovo všeč, vendar te skrbi, da bo našel drugo punco, saj je precej priljubljen med dekleti. Čeprav je imel težave v preteklih odnosih, bi se mu rada približala in vzpostavila povezavo, vendar nisi prepričana, kako mu naj to pokažeš.
Popolnoma normalno je, da se tvoji občutki in misli malce zameglijo, ko ti je nekdo všeč – to se dogaja vsem, ko smo zaljubljeni. Vendar je pomembno, da ostaneš zvesta sebi in se ne spremeniš zato, da bi ustrezala nekomu drugemu. Daj si čas, da fanta bolje spoznaš in vidiš, kakšen je v resnici. Tako boš lahko lažje presodila, ali si res želiš nadaljevati odnos z njim najprej kot prijateljstvo in potem morda nekaj več. Ne hiti, saj odnosi potrebujejo čas, da se razvijejo na pravi način.
Ko nam je nekdo močno všeč, možgani sproščajo določene kemikalije, kot sta dopamin in oksitocin, ki povzročata občutek navdušenja, sreče ter privlačnosti. To lahko vpliva na tvoje razmišljanje in povzroči, da je fant ves čas v tvojih mislih, kar še posebej občutiš, ko ga sanjaš ali se spogledaš z njim v šoli.
Kljub temu je zelo pomembno, da ne pustiš, da ta čustva popolnoma zameglijo tvojo presojo. Ko smo zaljubljeni ali ko nam je nekdo všeč, je zelo enostavno začeti idealizirati to osebo, kar pomeni, da v njej vidimo samo najboljše lastnosti in spregledamo morebitne rdeče zastavice ali stvari, ki bi nas lahko v prihodnosti motile. Morda si opazila, da te je na trenutke celo zaskrbelo, ker je fant imel težave z varanjem in ker ni bil vedno odgovoren v šoli. To so dejavniki, ki jih je vredno vzeti v obzir, saj so del njegovega vedenja.
Bistveno je, da ostaneš zvesta sebi. To pomeni, da ostaneš takšna, kot si, ne da bi se skušala prilagoditi temu, kar misliš, da bi fant želel. Morda te je strah, da nisi dovolj naličena ali da izgledaš drugače kot ostala dekleta, vendar to niso stvari, zaradi katerih bi morala dvomiti vase. V zdravem odnosu je najpomembneje, da te druga oseba sprejme takšno, kot si, brez da bi se počutila, da se moraš spremeniti, da bi ugajala drugim. Tvoja vrednost ne izhaja iz tvojega videza, temveč iz tega, kdo si v svojem srcu. Zaupaj, da si vredna ljubezni in spoštovanja prav takšna, kot si, ter da si zaslužiš nekoga, ki te bo cenil zaradi tega. Tako boš lažje našla prave ljudi, ki te bodo imeli radi zaradi tvoje resnične osebnosti in ne le zaradi površinskih lastnosti.
Če se odločiš vzpostaviti stik s fantom, je zelo koristno, da si vzameš čas, da ga dobro spoznaš. Četudi ga pogosto sanjaš in si zaljubljena vanj, poskrbi, da si vzameš dovolj časa, da vidiš, kakšen je v resnici. To pomeni, da se z njim pogovarjaš, družiš in opazuješ, kako se obnaša do tebe ter drugih. Tako boš lažje ugotovila, ali bi resnično rada nadaljevala s prijateljstvom ali celo z nečim več. Morda celo ugotoviš, da ni takšna oseba, kot si mislila, oziroma da ni zares to, kar iščeš.
Torej, ohrani svojo individualnost – biti to, kar si, je ključno, saj je pomembno, da te fant sprejme takšno, kot si. Če bi se spremenila, bi sčasoma lahko postala nesrečna, ker ne bi bila zvesta sebi.
Na koncu se spomni, da je povsem normalno, da se spopadaš s temi občutki. Vzemi si čas, da spoznaš sebe in fanta, ki ti je všeč ter ne pozabi, da si vredna ljubezni ter spoštovanja. Ne glede na izzive, ki jih prinaša mladostništvo, verjemi vase. Uživaj v tem procesu in bodi odprta za vse možnosti, ki ti jih prinaša življenje!
Želim ti vse dobro in te lepo pozdravljam.
Nina Govc, dipl. psih. (un)
• Mi
Mia
Kok veš gdaj ti fant pokaže kok ti pomeni