Zdravo!
Samo da povem sem 9 solec in odkar se je zacela sola je res zanimivo. Opazam kako so se nekatere punce spremenile in da sem se spremenil tudi jaz. Je pa ena punca ki se je res zelo spremenila in vcasih smo se druzili pol pa ne vec.
Fr
Frana roša
Zdravo jaz imam tudi takšen podoben primer z 8. šolkami in jaz sem 9. Približuje se valeta in danes na razredni uri so mi rekli da je mogoče da z osebo iz 8.ga razreda nebim mogel plesati saj ni dovolj fantov v našem razredu da bi lahko imeli iz 8.ga razreda punce.
Li
Liquid
Pozdrav!
pri meni je enako sem 9 solec in zadnje case punce dajejo Name dober vstis. Zanima pa me ali je normalno če so mi bolj všeč punce ki so 1 leto mlajše
Uredništvo
Maša Podvršnik

Odgovor svetovalke:
Pozdrav vsem,
ker se vsi navezujete na podobno temo, bom skušala v enem odgovoru nasloviti vse, kar ste zapisali.
Opažate torej, da so se sošolke spremenile – res je, trenutno ste v letih, ko se vaše telo, izgled in tudi vedenje precej spreminjajo, punce se razvijajo v ženske, fantje pa v moške. Poleg tega postopoma razvijate bolj romantično naklonjenost do punc, pri čemer je tudi popolnoma normalno, da so vam všeč malo mlajša ali pa malo starejša dekleta.
Kar se pa tiče valete, pa je običajno res tako, da se punc iz nižjih razredov ne vključi, če je deklet iz 9. razredov dovolj. Sem pa prepričana, da lahko tudi v svoji generaciji najdeš dekle, s katero se bosta ujela na plesnih vajah.
Če vas še kaj zanima, smo tu za vas.
Lepo bodite,
Maša Podvršnik, dipl. psihologinja (un)
Po
Popi
Zdravo
Jaz hodim na Cetrto osnovno In mi je ime Patrik. Za valeto pa imam svojo sosolko. A mislite da bi se lahko popotal s prejsnimi prijatelhicami.Citiraj